Goedemorgen allemaal! We vinden het nog zo onwerkelijk, maar we zijn zwanger!!! Al in de 4e ronde, dit hadden we nooit verwacht!! We zijn zoooooo gelukkig!!! Vandaag gaan we cadeautjes kopen voor onze ouders en het ze vanmiddag en vanavond vertellen! Morgen gaan we op vakantie naar mijn broer een schoonzus (wonen in Zweden)! dus ook daar kopen we gelijk iets voor! Onze droom is uitgekomen! We kunnen het ze persoonlijk vertellen!! En nu hopen op een plakbeebje Liefs
Gefeliciteerd hoor!! Fijn dat de testen duidelijker zijn geworden . Gek hè, het kwartje lijkt heel traag te vallen. Ik moet het ook steeds voor mezelf herhalen : zwanger!!!! Whoehoe!!! Hier durft manlief (en ikzelf ook een beetje) het nog niet helemaal te geloven, omdat het streepje niet heel donker was. Ik hoop hem en mezelf, donderdag te kunnen overtuigen. Geniet ervan! Dat we maar mooie mensjes mogen laten groeien .
Gefeliciteeeeeeeeerd!!! Bij ons is het ook nog zo onwerkelijk!! En we gaan ook op vakantie volgende week Wij gaan naar Azie voor paar weken. Maar ben bang dat er wat fouts ga...hoor ze overal zeggen dat je voorzichtig moet zijn. Vooral in de eerste 3 maanden Liefs
gaaf zeg naar Azie! ja natuurlijk moet je voorzichtig gaan, maar ik denk dat je vooral op je eten en op jezelf moet letten niet verder gaan dan voor jezelf prettig voelt. fijne vakantie! en blijven we gewoon positief denken
Gefeliciteerd meid!! Ik heb je topic gevolgd en ik vind het echt waanzinnig voor je dat het raak is deze ronde! Heel veel plezier in Zweden! En uiteraard een hele fijne zwangerschap
Ah nog een keertje gefeliciteerd! En lekker kunnen relaxen met het goede nieuws altijd een + =D Geniet er van en blijf ons op de hoogte houden he x
Gefeliciteerd! Het is zeker allemaal nog onwerkelijk dat gevoel ken ik, ik heb 25 juli positieve test gehad en daarna nog paar gedaan hoor! Maar ik denk totdat je een echo gehad hebt dat je dan meer het gaat beseffen is mijn idee..... Geniet ervan
dank allemaal!! laat t uiteraard allemaal weten!! ik kan t echt nog niet geloven dat we ECHT met dit nieuws naar mn broer en schoonzus gaan!!
Gefeliciteerd meid! Enne.. is je pendel toch uitgekomen he Daar hadden we het afgelopen maand over samen hihi. Geniet ervan! En nu ben ik door jou wel heeeel erg benieuwd wat mij as maand te wachten staat, heb 3 pendels voor september maar ik reken nergens op Geniet ervan, leuk dat je het nog persoonlijk kan mededelen in Zweden!
Gefeliciteerd! Geweldig nieuws om je broer en schoonzus te kunnen vertellen als je ze op komt zoeken.