Ik ben voor Milan op zoek naar leuke boekjes met liedjes waar een CD bij zit. Op het KDV leert hij liedjes en kan ze ook al voor een deel meezingen, alleen mama weet de teksten ook niet meer zo goed. Dus een boek met CD leek me wel leuk, alleen vind ik het erg moeilijk om iets te vinden (heb al bij bol gekeken). Wie heeft ideen?
Hier moeten we de hele dag dierenliedjes draaien. dierenliedjes.nl Hij is erg leuk er staan ook oudere liedjes in van Bolke de Beer en Maja de Bij. Het boekje is ook leuk met mooie plaatjes. Kijk maar eens op de site, er is een hele reeks van uitgebracht, kosten zijn 12,50. Suc6 met zingen!!
Ik heb via internet " in de manenschijn" gedownload. Allemaal liedjes die op een kdv worden gezongen. Mijn dochtertje kent ze allemaal inmiddels
in de maneschijn is inderdaad héél leuk. Je kan er ook een dvd van kopen/downloaden, dan zie je kindjes met juf op een kdv de bewegingen erbij uitvoeren terwijl de liedjes gespeeld worden. Verder kun je misschien ook gewoon op het kdv vragen of ze de teksten voor je willen kopieren. Dat hebben ze hier ook al eens aangeboden (is er alleen niet van gekomen en ik heb er niet meer om gevraagd omdat ik uiteindelijk de cd had.)
lievelingsliedjes.nl die hebben veel cd's met boekjes daarnaast ben ik lid van de disney boekenclub, krijg je naast het boekje ook een thema stickervelletje, kaart van karton en een cd'tje