KV is niet meer wat het geweest is, duurde bij mij ook een tijd voor ze knalde. En dan had ik ineens een lichtere test tussendoor oid. Zou het lekker bij andere testen houden meid. Je cb is in ieder geval schitterend.
Eeen ding wat zeker is! JIJ BENT ZWANGER. nu lekker genieten en hopelijk over 8 maandjes een mooi gezond kindje in je armen.
Opgedroogd nu nog duidelijker.. testverslaafd.. bij de meesten begint het voor de testdag, ik daarna. Soort van ongeloof en bevestiging dat het zo is!
Jij hoeft je voor geen enkel testgedrag te verontschuldigen hoor. Maar het klopt van de kv. Voor 6 jaar terug moest je op kv echt een duidelijk lijntje hebben om de cb uberhaupt positief te laten uit slaan en bij 2-3 echt zo goed als knal. Nu is de cb positief terwijl er echt een tuurstreepje staat. Gefeliciteerd!
Wauw wat een mooie testen! Gefeliciteerd, je bent gewoon zwanger . Ga ervan genieten en hopenlijk over 8 maanden een fantastische baby voor jullie
Ik dacht mijn knal te hebben gehad met de action maar vandaag streepje praktisch gelijk en nog donkerder. Kv even donker als gisteren maar die van gisteren was net gedaan lichter en droogde donkerder op, dus deze zal straks donkerder worden. Zal mijn action ff showen #blij
Mooie testen meid! Gefeliciteerd! Ik wens je een goede zwangerschap toe met een prachtig kindje over 8 maanden.
Ivm mijn verleden al op 6 juli!!! Vind het spannend maar doodeng. Kerst een mk gehad en toen bij de echo geen hartje..
@poppetje77 , we hebben veel gekletst samen in het poffertjes en pannenkoeken topic. En veel stilgestaan bij je verdriet. Nu een prachtig lichtpuntje op je test. Ik duim!
Eindelijk de kv die donker richting knal is! Goede oploop gelukkig.. Weet heus dat het geen garantie geeft maar maakt me wel blij!! Heb nog een cb liggen maar wil de 3+ dus durf die pas donderdag of vrijdag te doen..