Ik voel sinds begin van de avond de baby onderin m'n buik, zeg maar net boven m'n doos. Als ie beweegt is het net alsof ik bijna in m'n broek plas, terwijl ik daarvoor al naar het toilet ben geweest... Kan het zijn dat de baby al wat naar beneden gedaald is? Of ligt ie gewoon lekker op mn blaas te jumpen? :
Kan inderdaad. Maar kan ook echt zo voelen en dan meldt de vk doodleuk...nee hoor :-D Dat flikte die van mij steeds. Ik echte indalingspijn en een beetje fatsoenlijk indalen ho maar Beebjes zijn eigenwijze wezentjes! Elmo
Ik voel ook af en toe dat ie echt HEEEEEEEEEEL laag zit, maar dat is niet constant.. Volgens mij glipt ie er weer uit dan haha! -x-
Ja ik heb dat gevoel ook, maar momenteel ligt het eigenwijsje verkeerd om, in stuit dus...kan nog makkelijk veranderen hoor, maar daardoor voel ik hem ook heeeel laag trappen.
Bij mij ligt de beeb ook al met zijn hoofdje naar beneden waarbij hij idd nogal eens even lekker op je blaas kan drukken..... Maar voor zover ik weet heeft hij nog een paar weekjes (dacht +/- 2)de ruimte om nog even lekker wat te draaien!
Thanks voor jullie reacties! Tja het is toch iedere keer weer vreemd als je iets "nieuws" voelt, zeker omdat ik dit allemaal nog nooit heb meegemaakt.