Hallo allemaal , Ik zit nu 3 dagen voor nod , en ik test al 3dagen positief . En ik durf niet echt blij te zijn omdat ik ook slechte verhalen erover lees . Ik weet dat er altijd een kans aanwezig is dat het fout kan gaan maar is die kans groter paar dagen voor nod ? Wat is jullie ervaring ? Groetjes lovelyt
Ja heeel spannend ! Test verschil is minimaal .. Maar bij beide een duidelijke streep . Foto lukt niet , hij geeft aan dat het bestand te groot is . Hoeveel dagen voor nod zit jij ? En heb jij een foto
Spannend! Voorzichtig gefeliciteerd Ik ben inmiddels bijna 6 weken maar hier een foto van mijn testjes 11, 13 en 18 dpo
Ooh die lopen heel mooi op ! Gefeliciteerd !! Nou lijken mijn middag testen donkerder te zijn dan ochtend testen dus vanmiddag nog maar weer een testje doen !
Zwanger is zwanger hoor , mis kan het altijd gaan. Lekker van je zwangerschap gaan genieten en natuurlijk gefeliciteerd
Deze 4 testen heb ik vandaag allemaal gedaan . Ik wilde er eigenlijk maar 2 doen maar ze verschillen allemaal flink van kleur dat ik wilde kijken wat de rest deed
Je test het duidelijkste later op de dag dus.haha wel grappig om te zien hoeveel een test kan schelen.