Al snel zwanger, maar ook een beetje bang..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Women90, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hoihoi,

Toen ik in de 2e ronde maar eens ging uitrekenen wat mijn vruchtbare dagen waren, was het ineens raak! Ik heb 4 positieve testen gehad.. en laten beoordelen door veeeeel mensen die er ervaring mee hebben, en ze zeiden allemaal positief.

Hartstikke blij natuurlijk! Ik heb altijd al jong moeder willen worden. Ik ben bijna 23, en we hadden nooit verwacht (en zeker niet na het lezen op dit forum) dat het nog weleens zo snel kon gaan!

Nu ben ik ook wel een beetje bang, ik ben steeds bang voor een miskraam. Hebben meer hier dat? Ik vind het maar eng, de eerste 3 maanden.. Daarnaast besef ik het ook nog maar amper, pff! Gek in wat voor een waas je dan terechtkomt als je ineens zwanger blijkt te zijn!

Verder iedereen hier ook enorm gefeliciteerd!

2. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Proficiat!

De eerste 3 maanden zijn inderdaad spannend en soms moeilijk te vatten, maar probeer er gewoon van te genieten! Die 3 maanden zijn om voor je het weet :D

3. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Dankje.. Ik doe mijn best. Maar het is wel erg spannend allemaal! Een hele levensverandering. Ik heb er nu al zin in!! :D jij hebt die enge maanden al overleefd zie ik. Gefeliciteerd!

4. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan! Heb je al wat symptomen? en ik snap dat je het eng vindt, zou ik ook vinden als ik hopelijk over 5 dagen positief test hihi. maak je niet druk dan komt het vast goed met je baby'tje en jou :D

5. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    @ Ellen198803Ja dankje.. maar weet niet precies hoe je nu moet genieten, want voel nog niet zoveel :p haha! Ben veel moe (maar heb ook hersenschudding, dus waar komt het nou van? :p ) en verder wel wat krampjes in mn onderbuik. Verder weet ik het niet zo goed.. het is nog zo vers! Haha.

Wel spannend! Ik testte pas 4 dagen na NOD heel licht positief afgelopen vrijdag...

6. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    België
    Ik herken de angst volledig. Ik ben vandaag 8 weken en er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik geen angst heb gehad voor een miskraam.
    Maar toch zullen we ons er moeten bij neerleggen en de natuur haar gang laten gaan... Hopelijk heeft iedereen die zwanger is een goede zwangerschap en houden we binnenkort een gezond kindje in onze armen !!! Ik duim alvast voor iedereen !

7. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Fijn dat er nog iemand is die dit heeft.. ik ben normaal wel beetje controlfreak, of noujah ik wil graag alles weten wat er komen gaat en heb een hekel aan verassingen, en najah dit is iets nieuws waarbij je de controle volledig moet overgeven aan moeder natuur..

Ik hoop het ook voor iedereen! Dat hebben we allen verdient..

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

9. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Dankjewel!! =) Jij begint straks ook weer met je liefje aan een spannende tijd?

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi women90! Gefeliciteerd nog hè. Heb je voorbij zien komen in het 1-15dec bevallingsforum.
    Ik heb het ook ene dag heel angstig en beetje down gevoel en dan weer heel blij en gelukkig.. Pff hormonen ;). Heb liever ook de controle en vooral graag weten wat er komen gaat!
    Ik denk dat de onzekerheid de hele zwangerschap blijft maar de eerste twaalf weken.. Geduld moeten we hebben. En proberen te genieten!

11. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Dankjewel! Jij ook natuurlijk! ;) wnr ben jij uitgerekend? (of had ik dit al gevraagd, pff kan het niet zo goed bijhouden soms :p )

Het idee begint al beetje te wennen.. maar het blijft toch spannend he?! 9 weken lang geen idee hebben wat er gebeuren gaat.. en wat je voelen gaat.. het is wel elke dag een ceadeautje! Kan er al wel iets meer van genieten denk ik.. Heb jij al allerlei kwaaltjes? ;)

12. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid.
    Spannend he?
    Ik vind het ook zoooooooo spannend...
    En wat je zegt, de controle ben je kwijt...hahaha...
    Verder alles goed?
    Ik heb tot nu toe ook weinig symptomen van de zwangerschap.
    Soms last van de buik (pijntjes) en ik ruik zoooooooooo goed, veel te goed dat ik soms van verschillende geuren misselijk wordt hahaha...
    Veel succes met je verdere zwangerschap

13. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Het is zeker spannend! Er komt ineens zoveel op je af. Er gebeurt zoveel in je lichaam zonder dat je er eigenlijk al iets van merkt. Weet je? Na die eerste echo wordt het ineens een stuk echter en kun je ook wat makkelijker genieten is mijn ervaring. Als het goed is klopt het hartje dan en dan ben je dus alweer over een kritiek punt heen :)

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

15. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ik vindt het ook mega spannend en ben ook bang als het mis gaat, vooral als ik van die krampjes heb. Maar daar moeten we even doorheen. Ben trouwens ook nog maar 23;)

Groetjes

16. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

17. daantje811

24 jan 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik heb afgelopen dinsdag te horen gekregen dat ik zwanger ben, heel toevallig is het ondekt bij het bloedtest.. ik ben nu 2,5 week dus nog erg pril en ik ben ook echt heel bang dat het als nog mis kan gaan 16april heb ik de eerste inwendige echo om te kijken of alles goed is maar wat ben ik zenuwachtig! ik hoop zo dat alles goed is!!
    Liefs Daantje

18. joko13

joko13 Lid

30 mrt 2013
    17
    0
    0
    kinderopvang :-)
    eindhoven
    Woman90 ik zit in het precies dezelfde situatie als jij! na eerste keer menstruatie gehad te hebben is gaan tellen wanneer ik vruchtbaar was en gelijk raak! Ben heel erg blij maar idd ook moeilijk te geloven heb nergens last van en ook beetje bang dat het mis gaat ! Vooral omdat ik het zo speciaal vind over 4 weken eerste echo dat de weken maar snel omgaan dan kan ik het ook echt zien! dat streepje extra geloof ik nog steeds niet ook niet na 3 x testen hihi

19. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Hi meiden! Hier hetzelfde, ook veel onzekerheid, weet ook niet waar t voor nodig is, maar het is er gewoon! Ik heb ook over drie weken mijn eerste echo en kan niet wachten tot de onzekere periode voorbij is!

Deel Deze Pagina