Yes, woehoe.. Wij zijn zwanger. Ben zo blij! Het is alleen ook erg spannend. Het is nog pril, bijna 5 weekjes. Heb vooral 's avonds last van krampen (voelt als menstruatie krampen).. Is dat gewoon? En mag je nu al de verloskundige bellen voor een afspraak of pas echt na 8 week?
Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap Je mag nu de verloskundige ook al bellen voor een afspraak hoor. Meestal is de eerste afspraak rond 8 wk.
Hoi Ankedea, Gefeliciteerd! Wij krijgen ook ons 1e kindje! Zijn we afgelopen week achter gekomen! Ik ben ook nog niet zo lang hier, en ben ook snel zwanger! Ik heb vandaag de VK gebeld, vond het wel spannend! Groetjes!
Gefeliciteerd!!!! Ook ik ben nog niet lang op het forum en vandaag positieve test gehad Ik heb volgende week eerst een afspraak bij de huisarts
Hoi Henkelien, Ook gefeliciteerd. Wat een fijn gevoel hé? Ik heb het nummer al opgezocht, morgen bellen met de vk. Gelukkig volgende week vrijdag 2 week op vakantie, toch even de gedachten ergens anders.. En hopelijk vliegen de spannende weekjes dan voorbij.
Gefeliciteerd!! Die krampjes zijn normaal,ze maken je alleen zo onzeker he. Zolang ze niet pijnlijk zijn is het goed. Je kunt de vk al bellen of nog even wachten. 2de x heb ik bewust gewacht omdat je niet meteen een echo krijgt en dacht toen als ik niet meteen bel hoef ik ook niet zo lang naar die dag te leven. Hahahahah
Gefeliciteerd Geniet ervan, doen wij hier ook En die krampen heb ik ook last van, ik dacht ook dat ik ongi ging worden, maar toch een posi test. Heerlijk gevoel he?
Gefeliciteerd En ook ik voel van alles in m'n buik nu ik vandaag positief getest heb,hoort er allemaal bij Geniet er van, en ook van je vakantie, die heb ik hier gelukkig ook over 2 weken Liefs
Vandaag positief getest, volgende week maar eens de verloskundige bellen. Voor iedereen die ook zwanger is, gefeliciteerd!