Hallo allemaal, Ik had gisteren ongesteld moeten worden. Ik heb geen last van zwangerschapsverschijnselen alleen ben ik soms erg moe. Vanochtend heb ik een test gedaan en deze was positief. De test gaf een 2e streepje aan, was wel iets lichter als de controlelijn. Maar in de gebruiksaanwijzing staat dat je bij een lichter streepje ook zwanger bent. Dus ben ik zwanger Mijn vriend is ook dolgelukkig. Ik was in Augustus gestopt met de pil dus zwanger na 5 maanden. Succes nog voor iedereen.
ik feliciteer je bij deze meid. Ik ben echt blij voor je Wij zijn december gestopt met de pil. zelf heb ik ook vanochtend de test gedaan en ook bij mij bleek, een lichte streepje te staan. Alleen kan ik het nog steeds niet geloven. Ik wou dat ik ook zo enthousiast kon reageren. Maar in ieder geval wil ik je heel veel succes wensen met je vriend, tijdens je zwangerschap en mischien spreek ik je wel in De FORUM ZWANGERSCHAP :
Hoi Loesmari, Ik kon het vanochtend ook niet geloven en nu nog steeds niet. Maar een licht streepje is toch echt zwanger volgens de gebruiksaanwijzing. Jij ook alvast een beetje gefeliciteerd. Groetjes Monique
Gefeliciteerd Na 5 maanden, dat is toch best netjes he Nou ga er maar lekeer van genieten liefs manon.