Vandaag zag ik een reclame spotje van de Mac dat de Big tasty weer terug is!!! Jippieeeee!! Ik heb geen idee of dit al een tijdje zo is. Kijk niet zo veel tv de laatste tijd. Dus sorry als dit oud nieuws is. Ik ben in ieder geval HAPPY!! Hahahahaha
whaha topic 2 hi hi er is al een topic over maar ben zeker helemaal happy de peppy kan er alleen nu wel 4x mee doen na mijn operatie hihi
Aaaah nu zal ik vast vreselijk klinken, maar ik baal zo van mijn maagbandje! Ik ben zo gek op de big tasty, maar zelfs 1 hap kan complete jackass situaties veroorzaken... Dit is een gevalletje : bezint eer gij begint...
jaaaa!!!!! ik ging vorige maand naar de mac en had zo een trek in de big tasty..tot mijn vreselijke teleurstelling kreeg ik te horen dat het er pas in april weer zou zijn! grrrrr
Ik was gisteren ook helemaal blij toen ik de reclame zag (minder blij mt het muziekje die ze er onder hadden gezet, deed wel afbreuk aan de smakelijke big tasty hahahaha)
ik doe ww en een big tasty is 24 punten.... ik mag 26 punten op een dag.... dus ik bedank... haha.... hij is heerlijk..... dat wel! een big mac is 13 punten... even om te vergelijken.... hihi
ja ik was tijdens mijn zwangerschap ook verslaafd! tot ik erachter kwam dat ie 1000 kcal per stuk is! als je dan 1 menutje neemt ben je al aan de maximale kcal voor 1 dag!. Maar zo heel af en toe moet wel kunnen toch?
Hij is wel heel erg verrukkelijk. Morgen ga ik met mijn dochtertje naar de MAC, en dat is dan ook gelijk weer de laatste keer voorlopig hihi
Hmmm, MacTasty.... Ik krijg honger voor jullie. Helaas moet ik 15 km fietsen voor de mac en daar ben ik nou net te lui voor.