Daar ben ik ook heel gelukkig mee! Alleen het feit dat ik naast mc Donalds woon is nu denk ik niet meer zo goed voor de lijn...
zoooo 24 punten! Ik mag er 27 maar doe het ook maar niet. Vindt het het niet waard... 13 vind ik al veel... je hebt toch niet genoeg aan alleen 1 burger...
Ach ik geloof niet in geheel onthouding haha.... als ik straks op mijn streef ben ga ik ook wel eens naar de mac....het gaat er om om dat op een goede manier te doen dat je geen kiloos aankomt, ik ben zaterdag naar de mc geweest, heb een large menu gehad en een mc flurrie, veel punten dus, en bij de droomvlucht nog een muffin genomen, de dag er naar weer in het ritme.... wel iets meer gegeten nog maar wel gezond eten... en woensdag nog een slechte dag.... toch was ik nog 4 ons afgevaleen tot mijn grote verbazing..... het helpt soms ook door even 1 dag heel flink te eten , dan geef je je verbranding een flinke boozt
vorrheen leip ik dagelijks te snaaien kende geen maat..... nu merk ik dat als je het een beetje gecontroleerd doet het best kan1