Erg is dat he .. en sommige mensen die het dan wel breed hebben die beseffen dat soms niet ... dat merk je wel aan bepaalde opmerkingen .. De moed zit enorm diep in mijn schoenen .. Weet het af en toe echt niet meer
Meid gewoon een vraagje , niet verkeerd begrijpen. EN een ander soort baan? Als is het maar tijdelijk. Ik weet dat het heel moeilijk is nu een baan te vinden Maar al was het voor even. Ik vind ook dat als je geen geld hebt je niet het kindergeld apart bv moet gaan zetten , en zeggen ah dat is voor de kleine dat kan gewoon weg niet dan..
Ik begrijp je niet verkeerd meid Ik solliciteer al 1,5 jaar lang op van alles, en dus niet alleen op toerisme. Echt ik solliciteer van worsten verkopen bij de Hema tot aan administratief / secretarieel werk .. Als ik een vacature zoek kijk ik niet eerst naar de branche maar of het parttime is en met het OV te bereiken is dat zijn mijn enige eisen aan baan momenteel .. Ik ga maar eens ff verder zoeken
Ah sorry meid, ja dacht al misschien heeft ze dat al gedaan Pfff erg hoor.Waar woon je ergens anders help ik je met zoeken. Als je hier niet wilt schrijven pm het misschien anders. xxx
Wat een rotsituatie zeg! En begrijpelijk dat je de kbs niet gaat sparen hoor, eten is nu eenmaal belangrijker dan sparen en iedereen moet zelf bepalen waar hij/zij zijn/haar geld aan uitgeeft. Het is JOUW geld, dus anderen hebben daar niks over te zeggen! Misschien zou je eens kunnen informeren bij een taxibedrijf? Hier in de buurt vragen ze altijd heel veel chauffeurs, vooral op oproepbasis (dan heb je iig vast iets). Je moet dan wel een diploma halen, maar hier betaald de baas dat voor je en dat stelt echt niks voor als je gewoon je rijbewijs hebt. Verder weet ik 't ook niet. Ik weet wel dat zelfs aan de simpelste baantjes (schoonmaken ed.) niet aan te komen is! Mijn schoonmoeder zit ook sinds kort zonder werk en solliciteert ook overal op, maar er zijn gewoon zoveel zoekenden!
Lief dat je mee denkt .. Alleen buschauffeur is voor mij geen optie want ik heb een aantal jaar geleden een auto ongeluk gehad en heb toen een angst voor auto rijden gekregen en heb dus echt al heeeeeel lang niet achter het stuur gezeten .. Dus helaas gaat dat 'm niet worden ...
Pfff is best moeilijk idd, maar ik ken ook niet zoveel plaatsen in de buurt dat maakt het nog moeilijker hahahaha
misschien hebben ze werk in de omgeving ouddorp/port zelande als dat niet te ver weg voor je is.. zal es ff kijken op internet voor je..
Ach had zo gehoopt dat het positief zou uitpakken voor je. Het is echt frustrerend in deze tijd te moeten solliciteren.. Ik hoop dat er snel iets voor je langskomt. Succes met alles!
Heb maar weer een sollicitatie eruit gegooid naar de Miss Etam in Spijkenisse, ik zag dat ze daar voor 20 uur per week nog mensen zochten .. Hopen dat we daar wat op horen
Jeetje dat is balen zeg. Hebben ze nog verteld waarom je het niet ben geworden, of had je daar geen behoefte meer aan toen je hoorde dat je het niet was geworden. Vervelend ook dat je niet meer durft auto te rijden, dan heb je altijd nog wat meer keus, maar snap het wel. Hoop dat je snel wat leuks kan vinden en in de buurt. Heel erg fijn paas weekend dan wel natuurlijk. Dikke Knuffel
Chantal: dat meen je niet meid wat gvd balen voor je! hebben ze de reden nog vermeld? is een callcenter niets voor je tijdelijk?zodat je wel wat geld binnenhaalt? heb ik ook 3 maanden gedaan en betaalde best goed, 12 uur per week werkte ik en had toch 600 euro per maand. Wat vind je leuk om te doen en waar heb je diplomas voor? dan wil ik ook wel even voor je zoeken beetje bezwaard om te zeggen maar ik ben aangenomen, ga er maandag dinsdag en woensdag werken en krijg er ook een interne opleiding bij tot preventieassistente. Praktijk met 7 tandartsen, endodontoloog, implantoloog, parodontoloog en orthodontist.
Ten eerste niet bezwaard voelen, bedoel that's life .. Wil je van harte feliciteren Ga morgen idd maar eens kijken naar Callcenter werk of telefoon werk vanuit huis oid .. Vandaag heb ik ff niets gedaan 1 dag rust Ach mijn tijd komt nog wel ( hoop ik )
Hej Chan. Wat klote om te horen meid. Het word nu toch wel eens tijd dat het jullie mee gaat zitten hoor Is schoonmaken bij mensen niet wat? Via een zorginstelling of anderd zwart?
Idd zwaar K*T .. heb het echt een beetje gehad Heb vanmiddag nog drie sollicitaties eruit gegooid, 2 schoonmaak vacatures en 1 verkoop vacature bij de Miss Etam .. had deze baan zo graag gewild .. ze gaven trouwens als reden dat ze iemand met meer ervaring hadden gevonden .. Hoeveel ervaring moet je tegenwoordig hebben? ik heb 5 jaar ervaring maar goed