Is het raar om nog een keer te bellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren heb ik Brabant Water gebeld om water af te laten sluiten (heet dat zo? :)). Ik kreeg toen een telefoniste aan de telefoon die absoluut níét vriendelijk was.

Door m'n geboortedatum geloofde ze niet dat ik werkelijk met m'n zoontje op mezelf ging wonen, en dat is uitgelopen op een soort van ruzie door de telefoon.

Ze heeft gezegd dat ik binnen 2 weken een bevestiging zou krijgen, maar ik ben dus bang, omdat ze zo onvriendelijk was en me niet geloofde, dat ze m'n hele aanvraag niet doorgevoerd heeft.
    Als die bevestiging vandaag of morgen kwam kon ik natuurlijk wel wachten, maar het kan 2 weken duren, straks zit ik ineens zonder water ;)

Is het raar om nog een keer te bellen om te vragen of m'n aanvraag wel is verwerkt?
    Straks krijg ik diezelfde muts aan de telefoon :)

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

zal gewoon nog een keer bellen. Bel je anoniem krijg je die muts aan de lijn hang je op, zeg je dat je verkeerd bent verbonden ;) of wat dan ook..

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou jah zeg :(

Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
    Ik zou gewoon weer bellen hoor, kan jou dat mens nou schelen en je zal wel iemand anders zitten hoor, er ztten zoveel telefonistes bij zo'n bedrijf en zo niet kan je het altijd nog online regelen lijkt mij.
    Misschien een klacht indienen? Bekijk bijlage 24337

4. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Bij twijfel, nog een keer bellen.
    Beter 1 keer te veel, dan 1 keer te weinig.

Heb je de naam onthouden van mevrouw muts?
    Gelijk doorgeven, met een klacht!

5. Ik ben 18 ;) Dus tja, niet echt de leeftijd waarop de meeste mensen een kindje hebben en een eigen huisje krijgen, maar goed, dat geeft haar nog niet het recht om er zo over te doen, lijkt me toch ;)

Ik heb inderdaad al een klacht ingedient via het klachtenformulier (zó jammer dat ik geen naam heb onthouden), maar ik ben nu dus gewoon heel bang dat ik straks geen water heb :p

Straks nog maar een keertje bellen dan ;)

6. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    18 kindje en een eigen huisje?
    Je hebt het prima voor elkaar!
    Misschien was de telefoniste wel jaloers ;) hihi.

Tip voor de volgende keer, onthoud de namen.
    Dat is het eerste wat mijn moeder mij geleerd heeft toen ik onder hun vleugels weg ging.

Succes.
    Maar het komt wel goed. Ook nare telefonistes moeten geld verdienen ;)

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

al was je 12 en je ging met je kindje op je eigen wonen bij wijze van. Ze hoort gewoon normaal te doen tegen jou!

Zal inderdaad ook een klacht indienen

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nee daar mag ze zeker niet zo over doen, gewoon weer bellen idd. Maareh je zegt toch water AFsluiten? Dan kom je toch juist zonder water te zitten :(

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou jah 18, tguurlijk kan dat wel. Je bent gewoon lekker zelfstandig voor iemand van 18 met een kindje.
    Ik kan het weten want ik was ook 18 toen ik op mezelf ging wonen met een kindje ;)
    Maar goed die is inmiddels 16 going on 17....
    Je zal wel vaker tegen vooroordelen aanlopen en mensen die in hokjes denken...

10. Daarom vroeg ik ook of dat eigenlijk wel zo heet :p
    Misschien moet ik het meer 'Water aanvragen' noemen :p

11. augustus

augustus Niet meer actief

Misschien ter bevestiging nog een brief sturen?

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou sowieso nog een keer bellen en een klacht over haar indienen en gelijk laten controleren of de aanvraag goed is verwerkt.
    Wat een muts! Gaat haar toch niets aan hoe jij privé je leven leeft?

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    525
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Als je een huurhuisje hebt gekregen, dan wordt bij de overdracht normaliter door de woningbouw oa gekeken naar de meterstanden. Er wordt dan een formulier ingevuld waarbij alle actuele standen worden ingevuld. Dat formulier kun je dan gebruiken richting Brabant Water, Essent oid. In principe loopt dus de waterlevering en de energielevering gewoon door, alleen wordt dan per een bepaalde datum de tenaamstelling gewijzigd van Jantje (die er eerst woonde) naar Pietje (die er nu gaan wonen)

Maar als je het niet vertrouwt gewoon nogmaals bellen, en anders schriftelijk bevestigen dat je gisteren hebt gebeld met het verzoek blablabla en blablabla

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zou sowieso bellen om een klacht in te dienen! Jammer dat je haar naam niet onthouden hebt, anders had je die er ook even bij kunnen vermelden. En dan meteen vragen of alles aangevraagd is!

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik zou een klacht indienen wat een onbeschoft mens zeg..

groetjess

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind het niet raar om nog eens te bellen hoor.
    Ik vind haar reactie op jouw levenssituatie veel raarder!

Net of je als 18 jarige geen mama kunt zijn, en dan probeer je alles nog wel zgm voor elkaar te krijgen.

Ik zou gewoon zeggen dat er gisteren wat onduidelijkheid was aan de telefoon, en dat je zeker wilt zijn dat alles goed doorgekomen is.

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    En als je toch weer belt....vraag gelijk even wie je gisteren hebt gesproken.
    Als het goed is (en ze heeft haar werk gedaan) kunnen ze dat zien in de computer.

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik zou ook nog even terug bellen, en vragen of het wel goed door is gekomen.

Bij instanties is het toch altijd het zelfde liedje.. Moeten ze wat van jou, dan kunnen ze alles, en andersom.. maar goed ;)

Ze heeft niet het recht zo tegen je te doen, of je nou 11 18 of 50 bent.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Misschien is het een jaloerse muts die zelf niet zwanger kan worden en het een 18-jarige daarom niet gunt...

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Deze opmerking raakt kant noch wal... Weet je wel hoeveel mensen je hiermee kwetst die niet of moeilijk zwanger kunnen worden? Waarschijnlijk niet....Dit toont een beetje erg weinig inlevingsvermogen in een ander. Je bent nu net zo bezig als "die muts" aan de telefoon waar je het over hebt.

Deel Deze Pagina