Ik moet het even kwijt hoor, ik heb een baaaaaan!!!! Een aantal maanden geleden een sollicitatie ingediend voor de BBL opleiding verzorgende-ig die in februari start. Toen bleek ik zwanger... Laatst kreeg ik bericht dat ik op gesprek mocht komen. Ik gelijk gebeld en uitgelegd dat ik zwanger ben. Hun zeiden kom maar gewoon, als we je graag willen hebben dan kunnen we ook wachten tot september (volgende start van de opleiding). Dus gisteren ben ik daar geweest en het ging hartstikke goed. Vanmorgen belde ze op dat ik zo goed als aangenomen ben voor september!!!! Ik ben super super super blij! In mei krijg ik nog een gesprek om te kijken hoe het gaat met mij en de kids als bevestiging. Dan wordt het officieel gemaakt. Ik ben echt blij! Ik kan eindelijk een diploma gaan halen en heb een vaste baan ernaast! Beter kon ik het niet treffen. Heb er superveel zin in .
Gefeliciteerd!! Veel plezier met gewenst alvast met je nieuwe baan en studie (al duurt het nog even ) Groetjes
moest jij nou een vooropleiding hebben of een bepaald diploma om in dit traject te komen? en hoe kom je hieraan? ik wil namelijk ook zoiets doen en ben echt enorm aan het zoeken hoe en wat maar kan er niks over vinden helaas....
Als het goed is is dat niet nodig bij deze opleiding omdat dit voor 21 jaar en ouder is. Maar weet het niet zekerr. Ik heb VMBO -tl dus de juiste vooropleiding voor MBO opleidingen. Hoe ik eraan kom? Ik heb gesolliciteerd bij hun zelf. Er staat op de website dat ze BBL opleidingen kunnen geven en begeleiden enzo. Dus gewoon solliciteren en hopen dat je eruit gepikt wordt. Succes!
Gefeliciteerd! Hopelijk kun je het goed combineren met je kindje straks! Heb hem zelf ook via de BBL gedaan, en 15 uur per week zelfstudie kwam er ook nog bij kijken, dus ik vond het flink aanpoten in combinatie met het werken, de schooldag, mijn kinderen/gezin en huishouden. Maar super dat je bent aangenomen!
Gefeliciteerd!! Ik volg de opleiding nu ook , ben in april gestart. Ik doe dan geen bbl maar ga 1 dag per week naar school en 2 dagen stage. En daarnaast 2 dagen werken. Pittig? Ja zeker maar het hangt ook van je werkplek af. Ik kan op mijn stage heel veel aan de opdrachten werken en dat is erg fijn. Ik ga vrijdag de IG in, ben benieuwd!