Buikwandcorrectie: waar te beginnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Florida13, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik ben in februari bevallen en dit is mijn laatste zwangerschap.
    Door mijn 4 zwangerschappen heb ik een behoorlijke buik overgehouden. Ik weet dat het nu nog te kort geleden is, maar mijn buik is na mijn 3e zwangerschap ook nooit meer weg gegaan.

Ik wil heel graag een buikwandcorrectie. Ik ben nu nog jong (33) en dit is echt iets wat ik heel graag zou willen. Maar waar begin je?
    Hoe kies je een goede kliniek? Ik weet dat het best wat kost, en wil niet per definitie voor de 'goedkoopste' gaan. Ik ben bereid om er best wat voor te betalen, als ik maar weet dat het goed is.

Als ik google, kom ik bijvoorbeeld bij Bergmann kliniek uit. natuurlijk klinkt dit bekend van t.v, maar ligt voor mij niet bepaald naast de deur (woon in het zuiden).

Is het 'beter' om naar een kliniek te gaan dan bijvoorbeeld een ziekenhuis? En ik neem aan dat je daar geen verwijzing van een huisarts voor nodig hebt of wel? Qua kosten zal ik er denk ik zelf voor moeten zorgen, het is geen medische indicatie natuurlijk.

En hoelang na de bevalling? (Zal voor mij pas volgend jaar op zn vroegst zijn).

Kortom, heeft iemand tip en ervaring?

Groetjes, Florida

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik lees mee.

3. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Hooi,

Ik heb aantal jaar geleden buikwand correctie gehad na een maagbandje en ben daarvoor naar het ziekenhuis gegaan, ik dacht bij me zelf als er iets gebeurd dan zit ik hier goed je kunt altijd een verwijzing vragen de plastisch chirurg zal altijd proberen een vergoeding eruit te halen

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Zéker naar het ziekenhuis, het is echt een grote operatie, vergis je niet! Kosten zijn ca 8000€. Ik stuur je zo een pb.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik wil dat ook graag nadat ik genoeg ben afgevallen
    Ik wil een paar bijeenkomsten gaan.bezoeken maar tot nu toe spreekt mij de privekliniek in Mill mij wel aan.. Misschien dat ik overweeg om het in het Radboud te laten doen schijnt goedkoper te zijn maar daar werkt wel dezelfde chirurg als in die privekliniek..
    Maar dat moet ik allemaal ook nog.uitzoeken maar eerst afvallen! En ik lees ondertussen mee

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    8000??? bij sanavisie is het 6300 met liposculptuur en volgens mij ook twee overnachtingen of een

7. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Dat klopt, allemaal leuk die privé klinieken totdat er echt iets aan de hand is, en dan heb ik t over het anesthesiegedeelte...niet over de operatie zelf.

8. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik heb int ziekenhuis een grote buikwand correctie gehad int mmc veldhoven die groep van plastisch chirugen heet cosmedic en ik heb dr 3500 euro voor betaald iig geen 8000 en kreeg er een mooie strakke buik van operatie viel mee de buik heeft zelfs de zwangerschap perfect overleefd haha. Cosmedic.nl veilig int ziekenhuis staat alles op:)

9. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Interessant!

Ik heb een maagverkleining gehad een kleine 6 weken geleden en weet natuurlijk nog niet hoe m'n buik er aan toe is straks.. maar ben ook al een beetje aan het kijken!
    Is het eventueel geen optie om naar Belgie te gaan, aangezien je in het zuiden woont?

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb ook recent een maagverkleining gehad en zal hierna een buikwandcorrectie nodig hebben. Ik ga gewoon naar de plastisch chirurg in het ziekenhuis, weet je zeker dat je goed zit. Zou nooit een prive kliniek overwegen. Ik heb al eerder een noodzakelijke cosmetische operatie gehad en dat was ook gewoon in het zkh. Resultaat was prima.

Deel Deze Pagina