Kerstcadeautjes....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mumtobe21, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Voor degene die kerst vieren met cadeautjes, wat kopen jullie (of hebben jullie al gekocht) voor jullie dreumesen?

ik moet nog inkopen gaan doen.
    Ze krijgt al een speeltuin van little people, een speelgoedstofzuiger en natuurlijk niet te vergeten een nieuwe pyjama ;)

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja hier nog een die kadotjes gaat geven moet alleen nog shoppen;)

Ik zelf zit te denken aan wat voorleesboekjes bijvoorbeeld bumba dikkie dik dat vind ze op dit moment geweldig.

Stapelbolokken en ja wel ook een pyjama. Ze snapt er denk toch nog niks van en ze is binnen kort ook jarig dan krijgt ze weer genoeg.

Nu al hoofdpijn waar laat ik dat spul.:p

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha hier ook al zo'n dilemma.. in sept is ze jarig geweest, met sinterklaas al onverwacht verwend en nu met kerst doen we altijd cadeautjes...

wil nu wel iets wat ook makkelijk meekan, als we op visite gaan ofzo. boekjes heeft ze geen geduld voor.

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook net jarig geweest, zusje erbij en de sint, dus ook mega veel gekregen. Ze krijgt voor kerst een poppenbedje, poppenslaapzakje, teletubbieknuffel en een Vingino bodywarmer.

5. Opening

Opening Niet meer actief

Hier ook in september jarig geweest en met de sint ook helemaal verwend.

Heb op dit moment de little people dierenstad voor hem staan en wil er nog wat bijhalen. Weet alleen nog niet wat. Weet wel dat hij van mijn ouder de little people kerststal krijgt.

6. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Wij hebben geen Sint gevierd, gezien haar leeftijd kan het nog.

Met kerst doen we kadootjes en ik heb vooor haar gekocht:
    - Handpop Mr Jummy van Sultana
    - Boekje van Bumba
    - Klei
    - Boom van Vtech( met ballen of zoiets)

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    We hebben als interklaas gevierd dus met kerst doen we rustig aan. We hebben een zitzak van sit 'n joy voor hem gekocht en van mijn moeder krijgt hij kleding.

8. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Voor kerst hebben wij een tinnen theeserviesje en de zingende/pratende theepot van fisher price gekocht. Ook krijgt ze nog houten groente en fruit voor bij haar keukentje. Wat ze van de rest krijgt weet ik niet.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    boekjes, little poeple politiebureau, zwembroek

Deel Deze Pagina