Ooooooo ik vind het zo spanned, we mogen waarschijnlijk binnenkort beginnen met onze 1e icsi behandeling!!!!! Ik mag me aanmelden op de 1e dag van mijn menstruatie. Ik heb er gewoon een soort van zin in! Kan niet wachten tot ik mag beginnen met spuiten enz. Al dat wachten duurt al zo lang. Als ik eenmaal bezig ben zal het vast heel zwaar zijn, ben eigenlijk ook heel bang voor de uitslagen maar desondanks zie ik er toch erg naar uit om t beginnen. Lijkt me leuk om ervaringen te delen met meiden die ongeveer gelijk opgaan met ons.
hey, spannend he allemaal!! als alles mee zit met mijn ongie zullen wij ook onze behandeling in september hebben mocht inprenciepe vorige ronde al beginnen maar me ongie toen was niet een echte dus is het voorbij gegaan en hoop ik deze ronde een goede te hebben dan mag ik ook beginnen met prikken of eigenlijk me vriend moet prikken haha als ik het goed heb denk ik ong. tussen 26 en 30 aug. me ongie te krijgen. wanneer moet jij beginnen? echt heel spannend allemaal.
Hè meiden,wat spannend!wij ook met eerste icsi,waarschijnlijk rond 31 aug m'n menstruatie!!spannend spannend!ik ben wel erg bxng boog punctie jullie dan? Liegs
hoi ikkuh1985 jazeker spannend, mijn ongi verwacht ik rond 30 aug. Jij laat je vriend dus prikken. Ik ga het zelf doen. Welk ziekenhuis loop je? @ liev, nog eentje rond dezelfde datum ongi. Dat is grappig. Ik zou zeggen laat maar komen die ongi dan kunnen we beginnen! De punctie lijkt me echt hel! Maar daar kunnen we niet onderuit. Ik zie ook erg op tegen het ontdooien van het zaad. We hebben maar 1 rietje in de vriezer.
He mikky!leuk tegelijk!ben heel benieuwd,wij lopen in Düsseldorf jullie dan?en oei wat spannend 1 rietje !hoe kan dat?ook tese gehad of iets dergelijks??liefs!!!
hoi liev, Wij lopen in Nijmegen. En 1 rietje maar idd. Mijn man heeft een pesa gehad. Blijkt bij `t ontdooien dat het niets is dan krijgt hij terplekke nog een pesa. Halen ze daar niets of niet genoeg uit dan krijgt hij terplekke ook nog een tese. Jou man heeft dus al een tese ondeergaan. Viel het erg tegen? Is de kans dat ze zaad vinden bij een tese groot of is dat altijd anders? We zijn zo bang dat er geen goed zaad is en dat onze droom in duigen valt. Hebben jullie ook al prikinstructies gehad enz? Wij vorige week en het viel me erg mee. Wel een gedoe al die verschillende medicatie. Lijkt me leuk hier kontact te houden, kunnen we elkaars ervaringen lezen en elkaar steunen als dat nodig is.
hey meiden, mikky--> ik hoop voor je dat het dus superzaad zal zijn wat ontdooid gaat worden voor je!! super zeg dat je jezelf gaat prikken ik wil het ook wel een keer proberen maar denk niet dat het gaat lukken haha maarja zou toch handig zijn als we een keertje weg zijn ofzo. liev--> gaat dus ook spannend voor jou worden leuk hoor wie weet krijgen jullie de punctie tegelijk ik moet dus echt afwachten wanneer ik kan gaan beginnen. wij zitten in het mck (medisch centrum kinderwens) in leiderdorp is dat we liepen/lopen in het amc ook maar de wachtlijst is daar een jaar en ik heb niet zo veel geduld... me vriend heeft een chromosoomafwijking waardoor hij nog een onderzoek kreeg omdat het heel erg zelfzaam is over de hele wereld en ze er eigenlijk nog niet veel vanaf weten. nu was de kans dus 1 op 1 dat we een kindje met downsyndroom zouden kunnen krijgen maar nu hebben we afgelopen woensdag de uitslag gekregen dat de kans wel wat verminderd is prikinstructies hebben wij ook al gehad ik kon eigenlijk vorige cyclus beginnen maar had een prutmenstruatie was zo enorm weinig dat ik moest afwachten tot het door ging zetten maarja is nooit gebeurd mijn lichaam reageerd heel erg heftig op spanningen. lijkt me leuk om elkaars ervaringen te lezen aangezien het voor iedereen anders is en steun van mij kant kunnen jullie verwachten
@ikkuh1985 een wachtlijst van een jaar dat zou ik ook niet kunnen opbrengen. Iedereen die al zo ver in het traject zit als wij is toch al enige tijd bezig lijkt me. Een tijdje geleden was er in het Radbout wel een wachtlijst van 2 mnd geloof ik. Maar gelukkig nu niet meer. En jeetje dat je man een chromosoonafwijking heeft dat is niet niets. En wat fijn dat de kans iets afgenomen is dat jullie een kindje met down kan krijgen. Kindjes met down zijn zo lief maar het lijkt me ook wel heel zwaar. Hoe groot is de kans nu Hopelijk is he ongi nu wel goed zodat je kan beginnen met prikken. Mijn lijf reageerd ook op de spanningen hoor merk ik maar dan met name enore hoofdpijn en mijn huid ziet er op het moment slecht uit.
ik denk dat de kans voor een kindje op down bij ons nu wel weel gelijkwaardig zal zijn zoals iedereen maar wel is ons aangeraden om zowiezo een waterpunctietest te doen met 16 weken. ik vind kindjes met down ook heel lief komen er een paar bij ons in de kapsalon en ik vind dat heel leuk want het zijn echt de gelukkigste mensen op de wereld voor mijn gevoel alleen zie ik soms hoe mensen met ze omgaan en dat vind ik zielig want sommige behandelen ze als oud vuil... en dat vind ik erg jammer
ja daar heb je gelijk in, sommige mensen begrijp ik echt niet! Nu aftellen naar onze ongi en hopen dat we alle snel mogen beginnen.
Lieve meiden!!hoe gaat het??zodra we beginnen wordt k veel actiever hoor want ben dol blij dat ik dan met jullie ervaringen uit kan wisselen!.morgen afspraak in DD over hoe en wat...spannend!zit echt al beetje op ongi te wachten,jullie dan? Ben er ook wel Bertje bang voor hoor,al die hormonen. Typ vanaf m'n mobiel dus kort!!! Tot snel...op naar ook een heleboel mega mooie embryootjes voor ons!!!.xxx
hallo dames. ik zou me ook graag bij jullie voegen ik ben maandag begonnen met spuiten. en heb waarschijnlijk ergens half september de punctie vind het heel spannend allemaal en zou het leuk vinden om ervaringen te delen
welkom karinikke87 Jij bent dus de eerste van ons die is begonnen met spuiten. Hoe gaat het??????????!!!!!! Ben benieuwd! Ook icsi zie ik. En in sep de punctie, nou ik volg je hier hoor want ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. In welk ziekenhuis loop jij? @liev hoe was je afspraak? Ik ben ook op mijn ongi aan het wachten! Ook gek eigenlijk, beetje de omgekeede wereld he. Ik verwacht mij ongi over een week. Kan me niet snel genoeg gaan. Echt bang voor de hormonen ben ik niet, laat maar komen ik heb er alles voor over. Ik ben meer bang voor de uitslag van het zaad en voor het gedoe met vrij nemen van het werk. Mijn baas heeft ontslag genomen, ze wist alles en deedt nooit moelijk. De persoon die daar boven zit weet het niet en dat wil ik eigenlijk zo houden. Met een beetje geluk heb ik binnen een jaar een functie hoger en ik ben bang als ze dit weten dat ze daar opeens anders over gaan doen. Maar dat zijn dan eigenlijk dingen waar ik me op dit moment helenaal niet mee bezig moet houden. Doet hier iemand nog iets extra om de kasen te vergroten? Ik zit er aan te denken om acupunctuur te gaan doen. Die man is nu met vakantie dus volgende week ff bellen voor een afspraak.
Hoi meiden, mag ik er bij komen? krijg geen icsi maar wel ivf.. Ik heb 13 sept intake maar gelukkig is de wachtlijst zo gioed als verdwenen (lees: 1 tot 2 maanden), dus kan tussen sept en nov beginnen.. Liefs
mikky: zal wel belachelijk zijn als ze moeilijk gaan doen op het werk om deze reden. ik ben gastouder en dus eigen baas zit alleen dat ik met alle ziekenhuisbezoeken niet iedere keer de kinderen af kan zeggen maar met de echo kan ik ze gewoon mee nemen heb ik al vaker gedaan. en met de punctie meld ik me wel 1 dag ziek heb ik nog nooit gedaan maar 1x moet kunnen mocht het nodig zijn. het hormonen spuiten ging wel goed de 1e dag was echt geen probleem viel me echt super mee maar de 2e dag deed wel beetje pijn was een heel bot spuitje. ik adviseer wel om een half uurtje voor het spuiten het spuitje vast uit de koelkast te halen dan doet het inspuiten minder pijn
liev--> spannend meid kan me voorstellen dat je beetje bang bent voor de hormonen ik begin het nu ook wel te voelen hoor karinikke--> welkom!! hoe gaat het prikken? doe je het zelf? vind je het niet eng? spannend hoor je bent dan hier de eerste dat hebben ze mij ook gezegd dat we de spuiten een half uurtje ervoor uit de koelkast moeten halen zo dat het wat meer op kamer temp is en minder pijn doet.. mikky--> balen hoor dat je baas ontslag heeft genomen is wel naar dat je dus nu weer het een en ander straks aan een ander moet vertellen waarvan je nog niet weet wie? wtje--> welkom!! ik hoop da je zo snel mgoelijk mag beginnen nou meiden hier gaat dus nu ook de spanning stijgen vandaag oud bloed verloren en tot nu toe nog steeds oud dus hoop dat het vandaag nog ff doorzet maar het is al meer dan me vorige ongie in al die dagen dus wie weet mag ik ook vandaag of morgen me eerste spuit laten zetten... errug spannend
karinikke--> moest jij ook echt vloeien zeg maar voordat je mocht beginnen? want me vorige ongie was echt slecht en ben eigenlijk nu ook bang dat dat weer gaat gebeuren dus hoop het niet...
@ikkuh1985, al oud bloed verloren yeh yeh! hopen dat het doorzet. Mag je dan gelijk gaan spuiten? Ik mag me pas aanmelden als mijn ongi begint en 3 weken daarna beginnen met spuiten. @wtje, welkom. Zo te zijn aan je banner al heel wat doorlopen. lijk me pittig. succes!