wat leuk de eerste die ook de 21 uitgerekend is! iedereen bedankt voor de felicitaties, jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd!
hey ladies! ook ik ben zwanger en ben uitgerekend voor 26 september! Hopelijk geen TE hete zomer voor ons allen. Ben ook nog wel wat onzeker, hoop dat alles goed blijft gaan. Hebben jullie het al verteld aan iemand? liefs
Tnxx! Jah zomer.... veel succes met die dikke buiken, hihi! Ik heb afgelopen zomer constant lopen puffen en zuchten, hahaha. Nu maar hopen dat het geen warme zomer, maar een warm najaar wordt, zodat jullie met beeb kunnen showen!
Hi mamavan Bas, Van harte!Jij hebt al een kleine?en die heet Bas?wel toeval, heb al een kleine, ook genaamd bas. ik ben 22 sept uitgerekend!geniet ervan!en al kwaaltjes?heerlijk he?ik zou wel zo nog 10 kinderen op de wereld kunnen zetten, zwanger zijn vind ik zo leuk!maar om dan echt daarna 10 kids te hebben, vind ik wat minder dan. of zeg ik nu iets verkeerds? jenna
Ik was 2 jaar geleden ook op de 21e uitgerekend! Mijn zoontje is 13 september 2007 geboren! Een hele leuke maand hoor! Van harte gefeliciteerd!
ik heb helaas vanmorgen een miskraam gehad en ben nu erg verdrietig en heb er nu nog steeds letterlijk veel pijn van, het was best hevig en ben ook naar het ziekenhuis geweest voor de pijn
Hallo Ik ben zwanger na 6 jaar lang proberen ik moet dinsdag voor het eerst naar de gyn. vorige week voelde ik me egt zwanger pijn in me teples, pijn in me lies maar nu heb ik al 3 dagen het gevoel dat ik niet zwanger ben. heb gisteren toch weer een test gedaan. met een positief beeld. zijn er nog meer mensen die dit meemaken of ben ik de enige. ik vind het tog best wel eng als ik eerlijk moet zijn. hoop op veel reacties
Van harte gefeliciteerd Ik heb vanmorgen de test gedaan en het was gewoon raak, de 1e ronde al ben zo super blij! En ik ben ook op de 21e uitgerekend,volgens de calculator van internet dan wel.
Ben 20 september uitgerekend! Dus 1 dagje eerder. Shellz, ik vind het ook eng en spannend allemaal, zou het allemaal goed gaan? Maar laat je niet door je zorgen leiden, zoek afleiding, ga leuke dingen doen. Kortom laat 't over je heen komen. Sterkte!
Ik kom een dagje eerder uit op de 20e. 20-09-2009, zou ook wel een erg mooie datum zijn. Helaas heb ik wel ergens gelezen dat die kans zo'n 5 % is.
GEFELICITEERD! Hier een prille zwangerschap, vanmorgen getest. Ook nog moeilijk te bevatten! Maar ben uitgeteld 26 sepember volgens de calculator hier.