gefeliciteerd!... ik ben als het goed is 18 september uitgerekend!.. spannend allemaal! lekker in die hitte met een dikke buik rond lopen
haaai! gefeliciteerd!.. ik ben als het goed is ook de 18e uitgerekend.. moet 4 februari voor de eerste keer naar de verloskundige dus ben benieuwd! wel leuk zo! succes!
hoi, hoi! als eerst gefeliciteerd!...... ik moet je zeggen.. ik heb er ook last van... ik ben nu 5 weken zwanger en de ene keer denk ik.. ja ik voel me echt zwanger... gevoelige borsten, veel plassen etc.. en vervolgens heb ik weer nergens last van... dus vanmorgen maar een testje gedaan waar gewoon zwanger op staat... maar je lichaam kan je zo in de war maken!... maak je niet te druk... het verschilt per persoon.. sommige hebben bijna tot geen last van symptomen dat ze zwanger zijn en een ander weer wel... succes in ieder geval! ik hoop dat alles goed mag gaan! liefs
Gefeliciteerd! Ik ben ook rond die tijd uitgerekend..onwerkelijk is het allemaal nog hè? We gaan er lekker van genieten en laat die warme zomer maar komen...