8 weken zwanger en nu al speeltjes voor de baby!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Elena22, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo meiden,

Wie is er ook pas net zwanger en nu al fanatiek aan het shoppen voor de kleine beeb?

Ik ben namelijk in de 8e week van mijn zwangerschap en de kleine beeb in me buik heeft nu al 2 speeltjes :D Heb gister een superschattige rammelaar gekocht van Woezel en Pip en een leuke tuttel van Nijntje :D
    Heb zo'n voorgevoel dat deze beeb heel verwend gaat worden ;)

Wie is er net zo enthousiast? :p

Liefs, Elena

2. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Kan me je enthousiasme voorstellen..
    Ik heb even gewacht met kopen enzo tot ik de 12weken door was, maar ik ken t gevoel!
    Ben nu nog niet eens zwanger, maar kan al wel van alles kopen!
    Geniet er maar fijn van!

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)
    En ja heel herkenbaar!:D

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik snap je wel , maar ik heb nog steeds niks gekocht misschien komt het ook door de manier waarop (icsi/pgd) dat ik dan wat voorzichtiger ben. maar wens je alle geluk en natuurlijk van harte.

gr regi

5. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel leuk,maar ik koop ook nog niks, ik wacht ook eerst de 12 af.
    En ik moet 02-03-10 voor een echo en als dit goed is dan gaan we het onze ouders en zussen vertellen.
    Dus wij houden het nog even voor ons. :)

6. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeeel herkenbaar! Ik heb 2x eerder een mk gehad en inmiddels hebben we al zóveel voor onze beeb dat er eigenlijk al weinig meer te shoppen valt. Ik geloof er niet in dat het ongeluk zou brengen voor de 12 weken, het doet mij dan ook niet extra zeer als het toch weer mis zou gaan (de spulletjes zijn netjes opgeborgen, wordt er niet continu mee geconfronteerd) en wij zijn er eigenlijk van overtuigd dat het ons ook een keer gegeven is (hopelijk deze keer natuurlijk!). Ik vind het zelf eigenlijk wel handig zo... beetje kosten (en plezier!) spreiding ;).

7. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet zwanger en koop al hier en daar eens iets.
    Als ik echt iets knoddie zie.. trek mij niet echt aan wat mensen daar van zeggen:) tis altijd iets voor zowel meisje als jongen en pff tis dan niet alles in 1 keer:)

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik probeer ook te wachten met kopen. Aangezien ik 2 keer een mk heb gehad. Maar heb nu wel al 2 setjes kleertjes en een paar knuffels :D
    Bij de kv hebben ze altijd van die leuke knufjes. Ik denk dat die binnenkort ook in mijn kast liggen. Maar verder koop ik nog niets. Straks nog genoeg tijd voor.

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik had wel al een paar dingen voordat ik zwanger was.
    toen ik eenmaal zwanger was heb ik eerst alleen een paar rompertjes gekregen. toen kreeg ik een bloeding en hebben we alles maar even op een laag pitje gezet en wilde ik ook niets meer.met een week of 8 heb ik af en toe wel iets gekocht.
    want toen zag de echo er helemaal goed uit

10. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!!! Ik was 8 of 9 weken zwanger en manlief vond dat het tijd was om kamertje te gaan shoppen. Nou uiteindelijk hadden we een kamer, maxi cosi en bugaboo besteld. Met alles erop en eraan.

En ja kleertjes kopen.... speelgoed etc en je krijgt zoveel van mensen om je heen. Kortom, ik ben ook al bezig sinds het begin!!! :-D

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben met 8 weken al de kinderwagen besteld :D dat was niet helemaal de bedoeling, maar hij was in de aanbieding en dat scheelde 300 euro. Dus ja....Vond het wel een beetje eng hoor!

Veel andere dingen heb ik wel mee gewacht tot in ieder geval na de 12 weken en voor kleren ook tot na de 20 weken zodat we wisten wat het zou worden

12. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    De eerste 12 wkn kreeg ik van me schoonouders een doos vol met per week cadeau's... Elke Zaterdag mocht ik er 1 uithalen! na 20 wkn gingen we kijken voor de babykamer.. Puur afgewacht tot we de geslacht wisten.. na 25 wkn heb ik een kinderwagen gehaald en de laatste spullen zijn nu in huis dus is het zo goed als compleet.. De laatste cadeautjes van schoonouders heb ik in 1x opgemaakt zodat ik nog wat dingetje kon halen die er ontbraken zoals voedingskussen/wikkeldeken en een difraxspeen en waskussenhoes!!

maar ik snap best dat er mensen zijn die grote spullen binnen 12 wkn al gaan kopen maar wat als het misgaat? Daar hoef je niet eens vanuit gaan maar toch... Wat als....

13. marisje83

marisje83 Actief lid

1 feb 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ken het gevoel, wacht alleen nog even tot 12 weken. Zo vind ik het ook zo moeilijk met kleren voor mezelf alles zit te strak, of drukt te veel op mijn buik wat me misselijk maakt. vrijdag naar de vk, dus daarna toch maar even andere kleren halen

14. liannelavalette

liannelavalette Nieuw lid

23 feb 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Hai

Snap dat je zo enthousiast bent, ik ben nu inmiddels bijna 11 weken zwanger, maar had bij 8 weken ook al veel in huis voor de kleine ukkepuk ;). Dus ik deel je enthousiasme ;).

Liefs lianne

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo meiden,

Wat leuk dat er meer meiden zo enthousiast zijn :D
    Inmiddels is mijn directe omgeving ook super enthousiast en heb al onwijs veel cadeautjes gehad, ga vandaag zelfs al voor een commode/kleertjeskast shoppen omdat we de spulletjes anders niet meer kwijt kunnen ;)

Afgelopen maandag bij de vk geweest en heb ons kleine wurmpje kunnen bewonderen :D Over 2 weken moet ik alweer terug komen (dit ivm erfelijke ziekte) dus kan ons wurmpie dan weer bewonderen. Wel raar eigenlijk dat zo'n klein wondertje je zo misselijk kan maken :$ Hoop dat dat snel over is dan kan ik ook egt van ons wurmpje gaan genieten :D

Deel Deze Pagina