Heb afgelopen zaterdag,zondag, maandag en dinsdag een test gedaan en die was positief.Gister die van clearblue gedaan en stond bij dat ik tussen de 2-3 weken zwanger ben.Nu heb ik ook allerlei verschijnselen van het zwanger zijn. Alleen ik voel me totaal niet zwanger. Van mijn eerste kindje die inmiddels alweer 7 jaar is had ik wel sterk het gevoel dat ik zwanger was. En na mijn miskraam in maart dit jaar had ik ook heel erg sterk het gevoel dat ik zwanger was. Helaas is deze afgekomen. Nu ik weer zwanger ben heb ik totaal het gevoel niet dat ik zwanger ben. Herkennen meer meiden dit? Ik wil graag een tweede kindje dus daar lig het niet aan. Gr, Rian
Gefeliciteerd met de zwangerschap, ik ben na een mk ook weer snel zwanger geworden moet nog erg wennen aan het idee maar merk ook dat ik er anders tegenoversta wel positief hoor maar voel me wat rustiger laat alles op me af komen. En dat echte zwangere gevoel kan altijd later nog komen mischien na de eerste echo?
Gefeliciteerd! Ik heb ook nog niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Het is hier heel snel gegaan en ik heb eigenlijk niet echt kwaaltjes. Het gevoel zal nog wel komen
Hoi! van harte gefeliciteerd! Ik ben ook weer zwanger geworden na een miskraam. In het begin moest ik er heel erg aan wennen en voelde ik me onzeker of het nu wel goed zou gaan...misschien dat je het daarom nu anders ervaart? Geloof me maar; die kwaaltjes die komen vanzelf en het bijbehorende zwanger-zijn gevoel ook! Succes met de zwangerschap!!
Dank je wel meiden! Ik mag morgen een echo laten maken. Dus ik ben wel benieuwd of er al iets te zien is. Dus afwachten op morgen Groetjes,Rianne
hallo.. Gefeliciteerd met je zwangerschap... Ik ben ook opnieuw zwanger na mijn miskraam en vind et nu ook echt wel spannend... Vooral omdat ik vorige keer niets gemerkt heb van mijn miskraam. Ik had toen een echo met 10 weken en toen bleek et gestopt te zijn met groeien bij 5 weken... terwijl ik nog wel kwaaltjes had en groeide enzo... Nu ben ik wel zwanger maar heb nie echt kwaaltjes alleen wel wat moeier dus vind het nog moeilijk te geloven.. Ik moet nog anderhalve week wachten op me echo dus ben blij als ik hem gehad heb... want heb nu ech zenuwen en ben vaak bang dat et weer niet goed zal gaan... Succes met je echo... groetjes mar
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb toen ik voor het eerst zwanger was ook een miskraam gehad. Gelijk de maand erop alweer zwanger van mijn zoon. De kwaaltjes waren bij mij wel ongeveer hetzelfde net als nu maar dat zegt niet alles natuurlijk. Ik merk wel dat ik de vorige zwangerschap en nu ook meer ongerust ben of alles wel goed gaat. Ik ben toch wel bang voor weer een miskraam...