JEAH! Eindelijk na lange tijd is het dan zover, een positieve test! ik kon het amper geloven, maar nu na 3 keer testen met verschillende merken is het toch echt zo! We waren net begonnen met de vruchtbaarheidsonderzoeken in het ziekenhuis. 3x testen gedaan daar en ik zou bellen als ik ongesteld was geworden zodat er een rontgenafspraak gemaakt kon worden en een samenlevingstest! Maar ongelooflijk, ik werd deze ronde maar niet ongesteld en op dat 35 dacht ik ach laat ik gewoon een testje doen! BINGO IK BEN ZO BLIJ! Tegelijk ook zo bang dat er iets mis gaat, is dat normaal? Grtz Manny [/b]
toch wel gek, want echt meer dan zere borsten heb ik niet..die doen erg pijn, maar de rest van de sympthonen voel ik niet zo..af en toe een borreltje in me buik, en ik wil het zo graag van de daken afschreeuwen maar dat ken nog niet want we wachten tot de echo over 3 weken (2 okt)
Gefeliciteerd ! En ja, die onzekerheid hoort erbij hoor. Ik had het ook; heb het nog. Maar da's puur omdat ik het zo moeilijk te geloven vind dat ik zo iets moois en kostbaars mee mag maken ! Probeer er wel van te genieten, want het is echt waar...het gaat zoooo snel...
thanks, ik he het wel door ga er aan werken Daar waar je bang voor bent en waar je van houdt, trek je aan. Dus, ipv die gedachten over wat er mis kan gaan, alleen maar denken aan hoe mooi het gaat worden!