Dit is mijn 3de kindje en bij de de eerste is het niet gelukt mede door slechte begeleiding enz. Bij de 2de moest ik stoppen ivm een zware pnd maar nu gaat het zo goed!!! Ik wil zeker 1 jaar doorgaan en het liefst nog langer. Ik geniet er zo van! Geen idee waarom ik dit topic open denk gewoon omdat ik zo blij ben haha. En om andere te laten zien dat borstvoeding ook kan slagen als het bij eerdere kindjes niet gelukt is
Je bent terecht trots. Knap gedaan, dikke duim En ik wens je toe samen ook nog vlot het jaar te halen.
Dikke pluim! Kun je echt trots op zijn! Ik moet zeggen dat het na de 6 maanden alleen maar makkelijker wordt, is tenminste mijn ervaring tot nu toe...
Proficiat! Ik vind ook dat het na die 6 maanden alleen maar makkelijker wordt. Ik geef overmorgen al een jaar borstvoeding, de tijd vliegt! Geniet er dus maar van
Gefeliciteerd! Hier nog een maandje en dan zitten we ook al weer aan het half jaar! En wordt het dan nog gemakkelijker?? Op naar het volgende half jaar!
Nog makkelijker haha wij fietsen door onze borstvoeding tijd heen hoor. Gelukkig nooit geen problemen gehad een kindje wat direct goed dronk,goede stabiele productie altijd,geen kloven en dat soort dingen kolven gaat makkelijk oooo echt ik hou van borstvoeding haha zo haal ik de 4 jaar wel haha.
wat fijn dat het zo goed gaat, gefeliciteerd! Onze kindjes zijn even oud ongeveer, dus ik heb ook het half jaar gehaald
Ik het liefst weer tot 1 jaar... Dat heb ik bij de meiden ook gedaan. Ik zie altijd wel wanneer mijn kindje het aangeeft, maar echt veel langer dan 1 jaar liever niet. Jij wilde ook tot 1 jaar ongeveer?
Ik heb mijn oudste 2 jaar borstvoeding gegeven. Ik weet niet of het nu weer gaat lukken... Ik moet volgende week weer gaan werken en ik zie nogal tegen het kolven op. We zullen zien
Kan nog reageren zie ik! Dus bij deze..yeaahhhhh!! Ook hier is de 6 maanden gehaald!!! Wie had dat gedacht in mijn kraamperiode...dacht toen dat ik de eerste 2 maanden niet eens zou halen, omdat het zo lang, zo een pijn deed. Moet wel toegeven dat hij in de afgelopen maand misschien 5 of 6 keer een flesje heeft gehad ivm omstandigheden, maar dat doet er niet veel aan af toch? Trots op mijn ventje, en trots op mezelf, ha! Op naar een jaar...en langer?
wouw super!!!!!!! gefeliciteerd enne die van mij krijgt ook pap hoor dus tja maarde rest van de voedingen live!!!