Goedeavond, Afgelopen twee maanden niet bezig geweest, en nu dan toch.... Had al last van borsten(normaal voor ongesteldheid ook), hele erge onderrug en afentoe misselijk.. En toen bleef me ongesteldheid ook weg. Dit weekend veel testen gedaan, en uur geleden cleurbleu digitaal gedaan.. Kan het nog steeds geloven!!! 26 februari intake bij vk!
Spannend meiden! Ik voel alleen amper wat.. Ja rugpijn en afentoe misselijk, maar vooral savonds als ik uit stage kom (ouderenzorg) dan ben ik vaker misselijk.. Is dit normaal voor 5 weken? Haha 😊
Jaaaa, elke klacht zoals ff misselijk, o ja is me zwangerschap, of af en toe een krampje in me onderbuik, o ja is me zwangerschap. Had alleen gister onwijze steek maar in de buurt van me darmen, kan dit? Hihihi is het al eind februari? Wil zsm weten of alles goed zit 😍
gefeliciteerd!! en natuurlijk alle anderen hier ook ik weet nog dat t bij mij erg lang duurde voor ik mn eerste echo kreeg... t leek zo ver weg maar uiteindelijk is t best snel gegaan allemaal vind ik
Can't wait! Hahah en het is denk gewoon dat ik zo snel wil om zeker te zijn dat het kindje blijft plakken en dat alles goed gaat!!