Hallo, Mensen die hebben mee gelezen in het miskraam forum weten dat het onzeker was, maar na vandaag weten we het toch echt zeker. We zijn weer zwanger, van ons tweede kindje nu. 6 weken en 6 dagen. Nog pril dus, maar het hartje klopte! Had wat bloedverlies gehad rond de 5 weken, dus was bang dat het niet goed zat, maar gelukkig bleek niks minder waar te zijn! Ooh wat ben ik blij!~ 15 September uitgerekend!
Dank jullie wel! Vorige week nog flink geschrokken. Savonds in bed voelde ik ineens wat lopen, grote plas met bloed. Volgende dag meteen VK gebeld en mocht die middag meteen voor een extra echo. Gelukkig klopte het hartje nog steeds en hebben we het zelfs heel even mogen horen. Er zit een hematoom in mijn baarmoeder, wat volgens de echomevrouw verder niet echt kwaad kon. Bloeden is weer gestopt. Vandaag bij de VK geweest voor de intake. Morgen officieel 8 weken zwanger. Ze verwacht verder geen problemen, maar spannend is het wel hoor. Iemand ervaring met een hematoom?
Hoi Carolien, Gefeliciteerd! Fijn bericht om te lezen, aangezien ik me vanochtend ook een ongeluk schrok toen bleek dat ik bloedverlies had. Ik mocht gelijk komen en blijk zwanger te zijn van 2 kindjes. Ook ik heb een hematoom. Geen idee hoe ik aan zoiets kom er staat ook weinig op internet. Het is nog te vroeg om te zien hoe de kindjes het doen (5 weken en 5 dagen). Volgende week woensdag opnieuw een echo. Voor ons blijft het nog even spannend, maar ik ga uit van het goede. Succes de komende tijd! Gr. HZ