Sh*t.. hoe kom ik hier nu weer achter??

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik zit met een heel stom probleem..

we wonen in een koopflat. in de keuken hangt een huurgeiser. die huren van een bedrijf.
    van die geiser komt een gastlucht als ik warm water pak. dat is niet goed, dus ik bel het nummer van endinet, van een sticker die bij de boiler hangt met de volgende tekst:
    gaslucht? bel endinet, nummer ...

ik bel, nee zij hebben geen huurboilers, ik moet bij de vve zijn.

ik bel de vve, nee we huren van een bedrijf, zij weten niet van wie, dus ook zij zijn niet verantwoordelijk.

wij weten dus niet van wie we huren, en ondertussen zit ik met een gaslucht en moet er naar die boiler gekeken worden.

hoe kom ik er nu in godsnaam achter wat de verhuurder is???? mijn vriend zegt dat de vve de huur betaalt, zij zeggen van niet. ik kan niet op internetbankieren kijken of wij het betalen zoals de vve beweert en aan wie dan, want mijn pasje doet het niet.

ik word hier niet goed van, wat een stom probleem zeg :(

zo, das eruit.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh wacht, mijn vriend belt net dat ie het gevonden heeft en er komt zo een monteur :D

gelukkig maar, want ik zit hier toch niet op mijn gemak zo.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee snap ik! succes ermee. en zet een raampje open ofzo...

4. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    stop de maandelijkse huurbetaling en je merkt vanzelf wie je aanmaningen stuurt. wel snel laten repareren hoor, kan heel gevaarlijk zijn.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier staat er ook een andere naam op maar het gaat gewoon via onze energieleveraar (eneco in ons geval). Die komen voor dat huurbedrag ook ieder jaar een inspectie uitvoeren, zou ik je zeker aanraden!

Deel Deze Pagina