Ik ben ook zwanger! Ik vind het allemaal reuze eng want in februari heb ik een miskraam gehad. Over een week mag ik een echo en nu maar hopen dat ik dit keer wel het hartje hoor kloppen! Toch had ik de eerste keer wel zo een gevoel dat t niet goed was, en dit keer heb ik dat minder, en ik heb nu ook veel meer zwangerschapverschijnselen. Hopen jullie met mij mee?
Ik duim zeker voor je mee! Denk dat wij ongeveer even lang zwanger zijn (bij mij is het moeilijk zelf te berekenen, had zeker mijn eisprong niet op tijd...)! Alles zal wel ok zijn, maar ken het gevoel, ik ben er ook niet echt gerust op... We zullen samen onze vingers kruisen! Laat je nog iets weten wanneer je meer weet? Groetjes
Proficiat. Ik duim ook mee voor je dat alles goed mag verlopen Ben zelf ook nog wat onzeker tot ik eerste echo heb
Bedankt voor de felicitaties. Leuk! Ik mag volgende week donderdagavond al komen voor de echo. Hoop echt het hartje te horen! Spannend!
Gefeliciteerd! Zeker weten erg spannend...Lopen dezelfde tijd... Hopelijk zal alles goed verlopen! Groetjes!
Zoals je misschien al gelezen hebt op mijn bericht, heb ik dus goed nieuws gekregen! Wij zijn dus vandaag naar de gynaecoloog geweest en daar hebben we op echo het hartje gezien (en gehoord). Ben uiteraard superblij.. Laat je weten hoe het bij jou was? Ik duim voor je, lieve groetjes x
Afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest. En het hartje klopt! Omdat ik mijn eerste kindje bij 10 weken heb verloren mag ik over 3 weken weer terug komen. Daar ben ik erg blij mee, en stelt me erg gerust. Ik had het nog nooit gezien op een echo een kloppend hartje, maar het was erg leuk om te zien! Nu nog deze drie weken zien door te komen, want dat blijft natuurlijk spannend, maar ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Hoe gaat het met jullie?