Ik had al een hele tijd kriebels... ik wil een kindje. Toen mijn vriend eindelijk zei laten we er gewoon voor gaan (want ik wilde tot mei wachten met beginnen) was ik heel blij. Toen besloot ik toch... ik ga nieuwe pillen halen en wachten. Een week nadat ik de pil in huis heb gehaald (nog niet genomen) had ik 2 ochtenden geen zin in ontbijt. Ik had al een 2 weekenden last van opruimwoede gehad en ik bleef maar moe. Ik moest voor m'n werk in de stad zijn en toen besloten toch even zo'n doosje met 2 voor 5 euro testen te halen bij de trekpleister. Eenmaal op m'n werk meteen getest. Er gebeurde niks. Toen ik echter wat later nog eens op het 'stokje' keek... stond er een licht streepje. Die avond zo'n clearblue digitale test gehaald en daar stond het: ZWANGER Hoe onwerkelijk! Inmiddels is het een beetje aangekomen maar ik heb nog steeds de neiging om elke dag opnieuw te testen of het nog steeds wel zo is. Bij m'n vriend begint het nu geloof ik ook een beetje door te dringen.
Gefeliciteerd! onwerkelijk allemaal nog he, ik ken dat gevoel nog wel, hoop dat je lekker mag gaan genieten nu