Ik voel me zo rot Van de week positief getest, mijn nod zou ongeveer afgelopen donderdag zijn. Heb mijn eisprong duidelijk gevoeld. Nu worden sinds eergister de testen steeds lichter. Net twee kv2v5 testen gedaan en ik zie niks. Wat is er aan de hand?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als ze echt lichter worden ben ik bang dat het niet goed zit. Maw, dat dit kleintje ook niet bij je blijft. Sorry, wou dat ik er iets anders van kon maken... Sterkte!
Oei.. da meestal niet goed nee.. Zou nog eens een zwangerschaps test doen en als tie weer lichter is dan ff de vk bellen! succes en sterkte.. hoop dat het goed zit!
Hey mopje, ik weet het natuurlijk niet zeker hè. Maar helaas is een lichter wordende test vaak geen goed teken. Neem anders maandag even contact op met je vk. Misschien mag je wel eerder komen om vast een echo te maken. Heb je de eerste test met ochtendurine gedaan? En hoe donker was ie toen? En deze test, ochtendurine of niet? Oh meid, ik wil je niet verdrietig maken .
Ik ben bang dat een echo met deze termijn niet heel veel zin heeft, maar ik ben oiok bang dat het niet een goed teken is Je urine was wel geconcentreerd genoeg?
De eerste test was niet met ochtendurine, maar 's avonds tegen etenstijd. Heb deze test een half uur geleden ongeveer gedaan. had 1 bakje koffie op vanmorgen.
wat ik wel raar vind is dat de test spierwit is. Lijkt me dat ALS je een mk zou krijgen je nu nog wel een streepje moet zien omdat je nog niet vloeit. Raar hoor!!
Ik heb er 2 gedaan. Eentje is helemaal wit, en bij de ander zie ik volgens mij heeeeeeeeeeeeeeeel licht iets maar ik krijg het niet eens op de foto
Jeetje Rianne, dat meen je niet. Zag van de week dat je na de miskraam opnieuw positief had getest en was zo blij voor je. We zaten samen bij de Juni-mama's en bijna tegelijk is het bij ons misgegaan. Bij mij was het dat de testen ook ineens lichter werden waardoor ik dus bang was voor een miskraam. Binnen enkele dagen volgde een druppel bloed. Hopelijk is het bij jou niet het geval. Na regen mag er wel weer zonneschijn komen. Ik duim voor je.
Jeetje meid .. Wat zal er nu veel emoties door je heen gaan .. Ik hoop dat je snel zekerheid mag hebben ... dikke knuf !
helaas heb ik nogal wat ervaring met streepjes die steeds lichter worden, dat is meestal slecht nieuws. Maar onlangs was hier een topic van iemand die het ook had en dat is goed gegaan.. Toch ben ik bang meis.. *knuffel*
Snap ik heel goed Die onzekerheid he..... Ben bang dat je toch af zult moeten wachten.. En miss morgenochtend nog een testje?
Jeetje meid, wat rot voor je zeg....ik heb dit helaas ook een keer mee moeten maken, kwam er ook achter door die testjes...sorry meid...wens je heel veel sterkte...*knuf* liefs Manoe
He bah Rianne... Ik was zo blij voor je dat je een positieve test had, leefde mee met je blijdschap... Zo ook nu met je verdriet... Hele dikke knuf Knuf, Fuzz