Goedemorgen allemaal, Morgen ben ik 5weken zwanger en ik vind het zoooo spannend Ik wil graag een topic openen voor alle mama's die in april uitgerekend zijn zodat we alle ervaringen met elkaar kunnen delen... Ikzelf ben 21/4/2013 uitgerekend als t goed is! Bij ons wast ronde drie (kindje volgens berekeningen wrs verwekt in onze huwelijksnacht) Kan t tot nog toe niet echt geloven en ben best ook een beetje bang... 11/9 mogen we voor een eerste echo!! Wat kijk ik daarnaar uit! Heb af en toe wat krampjes in mijn onderbuik een erg opgeblazen buik,gevoelige tepels en ben onzettend moe!!! kan een hele dag wel slapen hihi,maar alles voor t goede doel Liefs, Wendy
Hoi Woerdie, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu 5,3 weken zwanger en ben 16/04/2013 uitgerekend! Ik heb een dochtertje van 14 maanden en ben hiervoor met zeven weken zwangerschap het vruchtje verloren, dus dit is wel een spannende tijd voor ons! Ik ben drie keer toe de eerste ronde zwanger geraakt, dus een gelukje! Wat grappig dat we op dezelfde datum onze eerste afspraak hebben bij de VK!Kan bijna niet wachten, duurt zo lang ook niet meer! Qua klachtjes, ja ik heb de bekende ongi-achtige krampjes, vooral 's avonds in bed en 's ochtends als ik uit bed kom..ben ook erg moe en me borsten voelen gespannen...maar idd allemaal voor het goede doel! Ik vind het leuk om elkaars ervaringen te delen en te kletsen hier, dus hoop dat er meer meiden zijn die erbij komen! Liefs Baby...
Allebeid van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Je kunt trouwens een clubje starten in de Rubriek die onderaan staat Zwangerschap clubs, ik hoop dat er veel meiden bij komen voor jullie
Hoi Woerdie en babyzoe, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat geweldig en tegelijkertijd heel spannend hè? Ik ben nu 5,4 weken zwanger en op 15 april 2013 uitgeteld. Het is onze eerste zwangerschap, dus extra spannend allemaal. Het was gelijk de eerste ronde raak. We konden het niet geloven. De dag voor mijn NOD had ik wat bruine afscheiding, waardoor ik dacht ongesteld te worden ( zo begint mijn ongesteldheid namelijk ook) De volgende dag bleek het echter niet door te zetten, helemaal verbaasd natuurlijk. 'S avonds toen toch maar een test gedaan en ja hoor zwanger al was het + niet heel duidelijk. Twee dagen later weer een test gedaan en toen was het een overduidelijke + Die week wel wat bruine afscheiding gehad, maar daar heb ik nu gelukkig geen last meer van. Andere klachten: menstruatieachtige klachten(krampjes onderbuik) ook veel in bed, moe (totaal geen energie) , gevoeligere tepels en af en toe een opgeblazen gevoel. Nog niet misselijk en hopelijk komt dat helemaal niet natuurlijk. Leuk om samen met elkaar te kletsen over onze zwangerschap! 12 september hebben wij de eerste echo. Hoop zo dat alles goed is. Wou dat het al 12 sept was, iets meer duidelijkheid! Hoe gaat het vandaag met jullie met dit warme weer? Gaan jullie in de zon? Liefs, Jolie1984
Hallo allemaal, Ik ben ook op 21 april uitgerekend! Deze datum is nog niet zo vasstaand omdat we nog niet bij een dokter zijn geweest behalve om bloed te laten trekken. komende dinsdag hoop ik meer te weten door een tweede bloedonderzoek. Wij hebben er ruim een jaar over gedaan en tevens ook een iui poging ondernomen. Deze zwangerschap komt echter uit een natuurlijke ronde Wat gaaf dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten! Ik voel me prima, beetje vaag misselijk als ik iets moet eten of net gegeten heb maar echt niets ernstigs. sinds 3 dagen licht last van mijn borsten en ik ben ook een paar dagen na de bevruchting heel moe geweest. Slaap slecht maar dat kan ook door andere zaken die me (helaas) bezig houden komen momenteel heb ik eigenlijk genoeg energie. Ik ben nog wat gematigd enthousiast omdat mijn hormoon waarden wat aan de lage kant waren. als ze goed zijn verdubbeld elke 2-3 dagen dan ben ik wat geruster denk ik. Maar het is tevens de eerste keer dat ik een positieve test in heel mijn leven heb gehad + het feit dat dit eitje+spermpje blijkbaar geen zin hadden op de iui te wachten en zichzelf sterk genoeg vonden maakt het wel dat er een soort rust over me heen is gedaald over het verloop. kortom: een heel verhaal maar dank aan Woerdie voor het starten van dit topic want het lijkt me heerlijk om onze vorderingen met elkaar te delen
Wat mooi Chanti1 dat het toch gelukt is, extra bijzonder! Ik snap wel dat je het bloedonderzoek af wil wachten. Hoop voor je dat de hormoonwaarden zijn verdubbeld. Spannend hoor! Ik kan ook nog niet echt blij zijn, het is allemaal nog zo pril. Maar goed positief blijven is wel heel belangrijk, van het positieve uitgaan! Koppie op!
Hoi Allemaal! Wat leuk dat de reacties binnenstromen...erg leuk dat er meer meiden zijn die in april een wondertje verwachten! GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP ALLEMAAL!!! Lekker van t mooie weer genoten allemaal? Ik ben even met een vriendin wezen lunchen vanmiddag en heb toen nog een uurtje door de stad gewandeld,toen ik om 14.45 thuis kwam ben ik ingestort en heb ik geslapen tot 17.30 Dus nog steeds erg moe hiero hihi! Verder heb ik de hele dag al een zeurend irritant pijnlijk gevoel in mijn onderbuik (waar ik me best wel zorgen om maak)t is niet continue aanwezi en t wisselt van links onder en dan weer rechts onder...Herkend iemand dit? Ook heb ik een hele opgeblazen buik,rommelende darmen en kan moeilijk naar t toilet Verder gelukkig nog niet misselijk ofzo... Oh ja en maagzuur brrr... Dit is ons eerste kindje en wij waren ronde 3zwanger ( t kindje is verwekt in onze huwelijksnacht ) dus een échte liefdesbaby Onze uitegrekende datum heb ik ook van t zelf berekenen,11/9 zullen we waarschijnlijk de precieze uitgerekende datum van de VK krijgen... 31/8 gaan we lekker nog 8dagen voor t laatst met zn tweetjes op vakantie (naar Kreta),vind het wel een beetje lastig ivm uiteten of kan t geen kwaad als ik daar salade of andere groenten bestel? Vind het een beetje lastig (zelf was je je groenten erg goed,mja je zit daar in t buitenland...) Gaat er iemand van jullie toevallig ook nog op vakantie? ik ga nog lekker even tegen mijn mannetje aankruipen... Een fijne en gezellige avond toegewenst allemaal! Liefs, Wendy
Van harte gefeliciteerd met je huwelijk en zwangerschap! Dit is inderdaad niet de juiste plek om te kletsen met april mama's. Dat kan in het bevallingslijst forum of bij de zwanger clubs. Maak je ook nog een banner?
Wat leuk dat er al meer meiden bijkomen! @Jolie, bedankt!En ja ga wel in de zon, maar niet teveel en niet te lang, hou ik nu niet uit!Veel te warm! @Chanti, wat fijn dat het spontaan gelukt is!Hopelijk stijgt je hcg mooi de komende tijd, komt vast goed! @Woerdie, je kunt gewoon salade en groenten eten hoor, ik zou eerder voorzichtig zijn met vlees/vis, je weet nooit of het vers is en of het in de warmte heeft gelegen...maar zo kun je eigenlijk nergens meer eten dus geniet lekker van je vakantie en eet gewoon waar je trek in hebt, behalve wat echt niet mag in de zwangerschap dan @All, zullen we dan maar een clubje starten in de zwangerenclubjes?Hier zitten we niet helemaal goed geloof ik! Liefs baby
Hoi allemaal, Wat een weertje, he? Wel heel erg warm! Ik ga wel in de zon, maar niet te lang! Dat lijkt me niet goed! @ Woerdie: De klachten die jij omschrijft zijn heel herkenbaar voor mij. Ik heb ook een zeurende pijn in mijn onderbuik en het wisselt ook van links naar rechts en ook bij mij is het er niet altijd of in ieder geval minder aanwezig. Een opgeblazen gevoel heb ik af en toe. Ik merk wel dat ik boxershortjes met elastiek niet prettig meer vindt, dat zit te strak! Ik geloof dat deze klachten heel normaal zijn, tenminste ik lees ze overal en mijn verloskundige zij, zolang het geen heftige krampen zijn in cominatie met bloedverlies hoef je je geen zorgen te maken! Maar dan nog blijft het lastig he? Je wil zo graag echt genieten, maar toch lukt dat nog niet helemaal. Ik hoop na de eerste echo toch wel wat meer te kunenn genieten. Er is inderdaad ook een onderwerp bij zwangere clubjes: moeder april 2013. Heb daar inmiddels mijn bericht ook geplaatst. Zullen we daar verder kletsen met alle andere april moeders Groetjes, Jolie1984
HOERA HOERA HOERA! Ook ik ben zwanger! Gisteren een test gedaan en vandaag lukt het maar niet om het uit me hoofd te zeggen. Zo blij, zo blij! Het is nog pril, mijn geluk kan niet meer stuk! Iedereen een leuke zwangerschap gewenst!
@blauwespeen, gefeliciteerd! Heerlijk voor je! @ jolie uhm ik kan het niet vinden, beetje sullig misschien maar waar zijn jullie naartoeverhuisd?. Thx alvast
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/375810-april-2013-uitgerekend.html Om hem zelf te vinden op het forum klikken Zwanger zijn Klikken Zwangerschap clubs Klikken En dan zoeken naar april 2013 uitgerekend
Gefeliciteerd meis! Ik ben ook uitgerekend in april rond de 22ste volgens mijn eigen berekeningen! Xxx
Gefeliciteerd allemaal! Er is al een forum voor 16-30 april uitgerekende meiden, daar kunnen jullie je natuurlijk bij aansluiten! Gezellig!
Dit onderdeel van zp is enkel voor felicitaties, maar niet voor een zwangerschapsclubje. Deze sluit ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/375810-april-2013-uitgerekend-5.html