joehoee ook wij zijn zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door maudjj, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maudjj

maudjj Nieuw lid

17 nov 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ontzettend leuk om gezellig te kletsen met alle mamma's onder ons.
    Vandaag voor de eerste keer echo gehad, met de gedachte al 8 weken te zijn maar, pas 6w5d het vruchtje was wel te zien maar lag helemaal beneden tegen de rand aan. Omdat ze het dooierzakje niet goed kon onderscheiden, waardoor ze niet erg goed konden meten en dus een schatting hebben gemaakt.

Iemand ervaringen hiermee?

Groetjes Maudjj

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd !! :)

T vruchtje is ook zo klein en een mm verschil scheelt al een dag of 2 .. Ik was ook minder ver op de echo van dit kindje en rond 10'weekjes werd ik ineens 4 dagen naar voren gezet dus zo zie je maar :)
    De eerste meting gaf 5,5 weken wel een kloppend hartje (de eerste echo) en schrok wel hoor dacht net ff wat verder te wezen haha maar dat is uiteindelijk ook bevestigd en verder kan je eisprong later zijn geweest etc. Bij m'n oudste dochter trouwens een echo met 6w2d en kloppend hartje vroege echo ivm eerdere miskraam (met 10'weken)
    Eigenlijk heb ik alleen met m'n middelste meisje een eerste echo gehad op 8w4d en dus t minst bij "gestrest" in t begin.

Wanneer mag je weer ?

3. maudjj

maudjj Nieuw lid

17 nov 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo sophiaatje.

Dankjewel voor je reactie,
    ik mag 7 december weer dan gaan ze de termijn echo maken.
    Nog een vraagje ik snap deze site niet heel erg goed hihi. Waar kan ik zien dat iemand heeft gereageerd,
    Ik kijk nu namelijk naar de topic die ik zelf heb gemaakt zeg maar.

Dankjewel alvast

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel veel succes/plezier bij de volgende echo. En gefeliciteerd natuurlijk!

Deel Deze Pagina