Dames ook ik mag er (weer) eindelijk bij. Gister, 4 dagen voor mijn nod duidelijk positief getest. Ik was in complete schok omdat ik totaal nergens last had. Normaal denk ik voor mijn nod, oh waar komt die buikpijn vandaan of mijn borsten zijn groter. Maar nu had ik alleen last van extreme verstopping. Maar omdat ik een verleden heb van obstipatie heb ik er niet bij stil gestaan. Afgelopen weekend een bruiloft in het buiteland gehad en ik was daar dacht ik zo moe van begin van de week. Maar ik ben dus zwanger. En het is eerste wat ik dacht was ooh please kleintje blijf erin en blijf goed plakken. Maar als je de angst de overhand laat nemen kan je er gewoon niet van genieten. Ik ga wel vragen of ik een eerdere echo mag omdat ik anders misschien mezelf wel ga gek ga maken. Dames, allemaal van harte en ik wens jullie allemaal een voldragen zwangerschap en een voorspoedige bevalling!
Als eerst, gefeliciteerd! Wij zij nu al 9 rondes bezig zonder resultaat, en soms denk ik ook wel is: En als het nu raak is? Wat moet ik dan doen? Wat gaat er dan gebeuren? Angst voor niks eigenlijk.. Ik begrijp je heel goed. Je moet natuurlijk nog aan het idee wennen en accepteren dat je zwanger bent. Als je eenmaal zijn/haar hartje hoort kloppen en je baby voelt dan zal je er vast anders over denken
Gefeliciteerd!! Bij mij is het vooral ongeloof. M'n broek zit al niet meer lekker om over m'n bh maar niet te spreken. Maar toch blijft dat stukje ongeloof. Probeer er toch van te genieten en vertrouwen in te hebben. Dat is het enige wat we op dit moment kunnen doen . Ps. moederwensje ik hoop jij snel ook een positieve test in handen mag hebben.
Bedankt Mieneke hoop het ook . En jij ook gefeliciteerd! Wennen komt met de tijd wel denk ik.. Probeer er beide lekker van te genieten!
Gefeliciteerd allereerst! Ik snap je angst.. Maar zoveel mogelijk vertrouwen hebben..! Wij hebben ook om een vroege echo gevraagd maar dat kon niet bij de verloskundige.. Wel bij een privé kliniek dus dat gegaan, al bij 7 weken! En het had gekund bij 6 weken en 2 dagen.. Succes!
Gefeli Safoura, we zaten in hetzelfde Nod-groepje. Ik herken dat angstige wel hoor. Ik ben er ook bang voor, en de kans is iets groter ook nog eens bij mij. Toch wil ik mezelf ook niet gek maken, met denken dat het fout is. En het lukt me nog redelijk goed om positief te zijn. Maar soms zegt dat stemmetje ineens... Wat als.... Wie weet mag je idd eerder komen voor een echo. En daarna hopelijk ook wat vaker!
Hoi, Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad en nu ben ik gelijk de maand erop dus weer zwanger. Het is spannend allemaal nu en ben bang ook. Ik probeeete genieten maar gaat soms moeilijk. Ik heb ook voor een vroege echo gevraagd en het kan wel alleen moet ik er zelf voor betalen omdat verzekering het niet vergoed.. Ik heb dus met 6 weken en 2 dagen een echo op 3 decmmber
Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ben zelf ook pril zwanger na een icsi behandeling. Wij zijn al ruim 5 jaar bezig voor een tweede wondertje. Onze eerste zoon wordt al bijna 8 en wordt nu dus letterlijk (als alles goed gaat) een grote broer. Heb donderdag 10-12 de eerste echo.