9 weken zwanger van babytje nummer 2

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by naatjj, Mar 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naatjj

naatjj Lid

Mar 7, 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Haaihaai dames

Ik ben vandaag 9 weken en 2 dagen zwanger van de 2e ( uitgaande van mijn 1e dag laatste menstruatie ) termijn echo moet ik nog krijgen

nu merk ik dat ik tijdens deze zwangerschap VEEL meer last heb.. ik heb erg last van steken in mijn onderbuik en dat maakt me een beetje onzeker.. Zijn er meerdere dames die hier last van hebben ? Ik had namelijk bij de eerste zwangerschap helemaal geen klachten dus dit is voor mij allemaal nieuw 🙈

2. Joisje

Joisje Lid

Dec 8, 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had dit bij mijn 2e zwangerschap ook heel erg, maakte me toen ook heel onzeker, maar het schijnt er toch bij te horen :)

3. Sophiex

Sophiex Actief lid

Oct 26, 2016
    375
    325
    63
    Gefeliciteerd!! Ik heb daar aan het begin ook erg veel last van gehad, maar.. alles was goed! Elke zwangerschap is anders. Wanneer heb je de eerste echo?

4. naatjj

naatjj Lid

Mar 7, 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Bedankt Sophiex ik heb aanstaande donderdag mijn termijn echo, heb wel eerder een echo gehad maar daar was buiten een kloppend ❤ niet veel uit te halen van een termijn hihi we hebben de eerste echo daarom ook schimmie genoemt haha. doet me goed om te lezen dat ik niet de enige ben die dit ervaart :) is toch wel even wennen als je bij de eerste nergens last van hebt gehad en nu ineens allemaal dingetjes voelt haha

Share This Page