hoi, gisterenochtend nog een berichtje gepost hier waar mijn weeën bleven, nou die zijn gekomen hoor! had om 8 uur gisteren een flinke wee, en daarna niks meer. ben nog het oude huis op gaan ruimen, moesten de sleutel inleveren gisteren, en had om 14.00 een afspraak bij de gyn. aangekomen in het ziekenhuis begon het toch wel door te zetten en bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben, dus mocht meteen door naar de verloskamers. flink wat weeën gehad, maar bleef hangen op 5 cm dus hebben ze om 17.30 mijn vliezen gebroken. vriend was ondertussen druk bezig in het oude huis, en die moest wachten op de oppas (die natuurlijk ruim 2 uur verderop woont), dus die was nog maar net op tijd. hij liep om 18.30 binnen en om 18.45 is ze geboren! Ze heet Fenne, weegt 2850 gram en is natuurlijk helemaal perfect!!! nu lekker genieten van de kleine frummel
Van harte met jullie tweede dochter, Miffy! Geniet van haar! Zouden wij ook haar tweede naam mogen weten, ben zo benieuwd naar...
Miffi, wat goed zeg, gefeliciteerd met jullie dochter en wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Nou geniet er maar lekker van. O, ja, ik vind het ook een hele leuke naam!
Wauwie gefeliciteerd met Fenne! Fijn dat het zo goed is gegaan enneh binnen recordtijd weer op de ZP Geniet ervan! Liefs Michelle
Hoera, gefeliciteerd met Fenne!!!! Wat heb je dat weer lekker vlot gedaan, wist wel dat het ging lukken :-D
dank jullie wel allemaal haha, t is dat mijn laptop niet in mijn vluchtkoffertje paste @muis: kon dat gisteren nog niet zeggen, we hadden nog niet besloten vriend is nu onderweg naar de gemeente, haar volledige naam is Fenne Lise.
Gefeliciteerd meid!! Heb je dat bijna helemaal in je eentje geklaard, petje af hoor!! En nu lekker genieten van jullie 2 meiden!!
Super gefeliciteerd met jullie dochtertje. Hele leuke naam stond op ons lijstje als we een meisje zouden krijgen. Geniet ervan!!