Wat een knap mannetje zeg! Dat hebben jullie goed gedaan. Ik hoop dat Mitchell en jij je snel weer beter voelen en dat je met volle teugen kan gaan genieten van dit mooie wonder.
wat een knap kereltje zeg! wat jammer dat het nog niet zo goed gaat met jullie beide! hopelijk komt er snel verandering in! dikke digiknufff
goedemorgen meiden balen zeg die sneeuw we moeten vanmiddag naar het zh toe... manlief kwam al vast te zitten voor de oprit... dat word nog wat zeg.. mitchell krijgt medicijnen omdat hij niet kan poepen en daardoor kon hij niet veel eten en viel hij af kwam ook meer dan 1 week niet aan in zijn gewicht.. en paracetamol voor de pijnbestrijding snachts huilt hij de hele nacht van de pijn en overdag is hij bekaf en slaapt hij de hele tijd.. hopelijk komen we vanmiddag veilig en wel bij de kinderarts en thuis dan zal ik laten weten hoe het geweest is.
Sterkte meis en rij voorzichtig. Ik zal eerst voor de zekerheid met het ziekenhuis bellen of de arts er wel is. Misschien is hij wel gestrand of zo. Maar aan de andere kant dan zouden ze wel gebeld hebben vanuit het ziekenhuis toch? Misschien wel handig om te bellen of ze veel uitlopen vanwege mensen die te laat komen?
wat een mooi ventje zeg. heel veel succes in het ziekenhuis. hoop dat ze wat voor mitchell kunnen doen.
we zijn veilig en wel thuis gekomen hebben er wel weer lang over gedaan zeg... mitchell is 100 gram aangekomen hij moet nu andere voeding en omhoog met de medicijnen nu 3x per dag en over 1 maand terug komen om te kijken hoe het gaat mocht er eerder wat zijn of gaat het niet goed moet ik bellen en als het goed is over 2 weken ook naar het cb toe ben benieuwd, hopelijk slaat de nieuwe voeding goed aan en hoeven we dan straks minder medicijnen te geven.
wat een goed bericht linda..... en nu pas over 1 maand terug komen... ik heb de babysite bekeken en wat een lekker mannetje man.... echt een super wonder dat hij er is xxx es
Mooi dat hi jis aangekomen. Nu maar hopen dat de nieuwe voeding idd aanslaat en je kan gaan minderen met de medicatie. Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Liefssssssssss
hoera, hij is gegroeid! volhouden zo Mitchell!! (wat schattig met die duim in zijn mond *zwijmel* Wat vindt Casey van haar nieuwe broertje? ze heeft er zo lang op moeten wachten!
wat goed zeg om te horen dat hij aangekomen is. hoop dat met andere voeding alles veel beter gaat. en dat hierdoor en de medicijnen hij s`nachts slaapt en niet huilt van de pijn. zal niet leuk voor hem en ook niet voor jullie. jennefer
thanks meiden af en toe is het nog zo onwerkelijk.... als ik dan bedenk dat vorig jaar 8 dec onze laatste ivf mislukt was en nu 1 jaar later ben ik bevallen... het lijkt nog steeds een droom ga ook steeds naar hem kijken en zie dan dat het echt is zoiets gun ik echt iedereen!! hij is echt een wonder en zo lief hihi nu maar hopen dat het snel beter gaat met hem en dat hij gaat groeien en goed kan gaan poepen enzo want dit is zo zielig voor hem die pijn steeds.. maar goed we hopen het beste en we doen ons best maar meer kunnen we helaas niet voor hem doen he gek hoor dit jaar sluiten we af met zijn 4en en 1 engel boven in de hemel die over ons waakt.
Ben onder de indruk van je verhaal Caruli! Gefeliciteerd met je kleine mannetje, ik hoop dat het goed/beter met jullie gaat. Ik wens in ieder geval jullie fijne kerstdagen met zijn vieren en Tygo* is vast een mooie beschermengel. lfs
Het is je zeer gegund, Caruli.... geniet ervan. Ik kan me helemaal voorstellen dat je vaak gaat kijken naar je zoontje om te zien of het echt is. Maar het is echt.... Is er eigenlijk een oorzaak gevonden voor het feit dat het poepen niet goed gaat? Dat is toch ongewoon? Heeft de kinderarts wat gezegd?
het zit in de familie, casey zit ook al 6 jaar aan de medicijnen ervoor alleen toen kwamen ze er later achter (werd later pas serieus genomen) en nu reageren ze eerder erop en krijgt hij nu al medicijnen maar goed, wie weet groeit hij er wel overheen we weten het nog niet, kan ook zijn dat hij net als casey voor altijd medicijnen moet nemen dat is nog af te wachten..