ja gelukkig wel, en nu hoeven we dan ook niet zo lang te tobben als met casey ik heb ook last van mijn darmen, casey helemaal en nu hij dan...
Ik wilde jullie eerst even wat rust gunnen en van elkaar laten genieten dus wilde me niet opdringen. Wanneer zou je het leuk vinden als we op kraam bezoek komen? Volgende week wordt moeilijk want dan moet Niels 6 dagen werken en de dag dat hij vrij is ben ik weg. We kunnen op 4 januari (alleen met Karsten), op 9 januari (zonder Sven), 10 januari, 23 en 24 januari. Kijk maar wanneer jullie kunnen, ik hoor het wel in een PB. Fijne dag vandaag! Hihihihi ziet net dat Casey de 9e jarig is. Misschien niet zo'n handige dag voor kraambezoek.
Ik kan me voorstellen dat je steeds weer bij hem gaat kijken. Wat een wondertje he! Ik wens jullie een gelukkig en gezond 2010 toe! Liefs Flam
hoi hoi ik zie het nu pas........ beter laat als nooit van harte gefeliciteerd met jullie zoon! en een hele fijne jaarwisseling.. groetjes
met mij gaat het goed, nog wel wat last van mijn litteken (misschien ook wel door het weer) met Mitchell gaat het redelijk, hij heeft nog steeds veel pijn dan krijst hij echt heel hard en lang, de medicijnen zijn nu verhoogd en nu maar weer kijken of het werkt pfff word er af en toe echt moedeloos van je bent zo machteloos he en dat huilen steeds maar weer maar goed 14e naar het cb en dan een week erna naar de kinderarts en kijken wat ze ervan te zeggen hebben op dit moment doen we alles wat we kunnen en het lijkt nog niet te werken dus ik weet het dan ook niet meer wil graag dat ze hem dan maar gaan onderzoeken op koemelkallergie enzo het moet toch ergens door komen?
Arm ventje toch. Ik hoop echt dat ze snel de oorzaak vinden. Feli met de eerste vermaanddag van Mitchell. En Casey alweer bijna 7. Sven is er trouwens zondag niet bij die gaat bij zijn vriendinnetje spelen. Maar ik denk dat Maarit en Casey zich ook prima zullen vermaken. Nu maar hopen dat er niet te veel sneeuw valt de komende dagen.
Waaauw 1 maand alweer,pff echt genieten hoor,maar dat zul je zeker te weten doen .want voor je het weet gaan ze alweer naar de basisschool hihihi,sorry ik loop nu wel erg te hard van stapel
Caruli gefeliciteerd met de 7e verjaardag van Casey! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben vandaag. Ik zie je morgen dan kan ik eindelijk jullie kleine man bewonderen.
het gaat hier iets beter met mitchell ze denken dat hij KMA heeft en krijgt nu speciale voeding. hij is in ieder geval al een stuk rustiger als de eerste weken krampjes heeft hij nog wel maar echt heel stuk minder! over 2 weken weer terug naar de kinderarts morgen moeten we ook weer naar het cb toe dan krijgt hij zijn 1e prikjes