Ook op deze plek nogmaals: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje. Hopelijk ben je lekker aan het genieten van hem!
Wat fantastisch! Ik hoop dat alles heel voorspoedig is gegaan VAN HARTE GEFELICITEERD met je zoon. Wat moet dat een fantastisch gevoel zijn om hem nu veilig in je armen te sluiten Liefs Flam
Hoera !!! Hij is geboren !! Lieve Caruli, man, Casey en Tycho* gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje !! Lekker genieten nu.
oh wat super mijn gevoel zei 7 dec dus nu weet ik niet of je de 6e bent bevallen maar wat boeit het je hebt je mannetje in je armen! van harte gefeliciteerd voor jullie hele gezinnetje! en geniet er heerlijk van ben wel heel erg benieuwd naar de naam!
Lieve Caruli , man, Casey en *tycho gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. hopelijk is de ks je mee gevallen. heel veel geluk met de kleine man. liefs XxX Sonja
Hoop dat alles naar wens verlopen is, en dat je nu heerlijk geniet met je gezin. Van harte gefeliciteerd!
JEehhhhhhhhhhhh Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje nu lekker gaan genieten.. Liefs linda stefan en demy
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje natuurlijk! Geniet ervan samen en veel geluk! Liefsz Nicole en Liam 8)
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Geniet van je kraamtijd, maar natuurlijk vooral van elkaar!
Caruli, caruli-man, Casey en Tygo James*, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!
Ooh ik schiet hier helemaal vol.....Caruli lieve schat het is jullie zo gegund...ben zo onwijs blij voor jullie..... Hele dikke knuffel van ons en geniet ervan!!!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!! Heel veel geluk en gezondheid voor jullie allemaal. Genier ervan liefs petra