Wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd, Caruli + familie. Heel veel geluk en gezondheid voor de kleine en voor jullie!
Yeeeeeeeeeeeeeh, Eindelijk is hij er dan .nu kunnen jullie lekker gaan genieten, Ik ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe hij heet geniet er lekker van dikke knuffel
Lieve Caruli,man, Casey en Tygo*Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje! Ben zo benieuwd naar jullie kleine!!Geniet er lekker van met elkaar!!
Lieve Caruli-family, Hartstikke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje! Wat een geweldig nieuws! Liefs, Josien
Lieve Caruli, man/papa, Casey en Tygo* gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje !! ik ben zoooo blij!!!!
Woooow wat goed! Hartelijk gefeliciteerd! Caruli, man, Casey en Tygo* met jullie ongetwijfeld mooie broertje! Liefs, Linda (ik was ook een december-2009-mama )
Gefeliciteerd met jullie zoon/broertje! Ook ik ben erg benieuwd naar de naam en uiteraard hoe hij eruit ziet! Geniet lekker van elkaar!