HOERAAAAAAAAAAAA hij is er! Caruli, man, Casey en Tygo*, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. En nu lekker genieten van dit prachtige wondertje.
zat al heel ieuwsgierig te kijken als je al bevallen was caruli, caruli`sman (gekke naam eigenliijk) Casey en Tygo* van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. geniet van dit mooi wondertje. weet dat tygo mee kijkt. Jennefer
Caruli, caruliman, casey en tygo* van harte gefeliciteerd met jullie zoontje/ broertje! geniet er heel hard van. Moet ook bekennen dat ik erg benieuwd ben naar de naam!
Caruli, man en Casey! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Dat zijn broertje Tycho maar over hem mag waken zodat hij een grote jongen wordt! Geniet van jullie wonder!
Caruli, Caruliman, Casey en Tycho* van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoontje en broertje. Wat een fantastisch wonder. Geniet!!!! Liefs Daan en Noor
gefeliciteerd met jullie gezonde zoon en broertje! geniet er lekker van! ben wel ontzettend benieuwd naar de naam! kusjes
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie aan het genieten? Heel veel geluk toegewenst, groeten Mirjam
van harte gefeliciteerd meid!!! Wauw, alles goed gegaan? geniet van je prachtige 3e kindje, wat een geluk, wat een wonder... Enne, Casey, extra lief zijn voor je broertje hè (maar dat hoef ik je vast niet te vertellen haha) Kus Jutte, Mirthe en Jelka
Gefeliciteerd met jullie 3e telg! Wauw, jullie wonderkindje is eindelijk geboren! Ik hoop dat alles is meegevallen en ik ben benieuwd naar de naam! KuZz Wendy en Sasha.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje. Geniet van elkaar. Groetjes Diana
Eindelijk is het dan zover Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Geniet er lekker van!! Jullie verdienen het!! Veel liefs wolly.