Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mitchell! Groei maar goed, en Caruli hoop dat jij ook snel weer opknapt!
Wat een mooie naam ! Rust nog maar even goed uit en ik kan niet wachten op een foto van jullie wonder.
Fijn dat het de goede kant op gaat Caruli! Mitchell gaat vast gauw als een speer de lucht in mijn zijn groeicurve! Geniet van je kersverse gezin! Elmo
Jaaaaaaaa eindelijk weet ik zijn naam!!!!! Erg leuk hoor. Sterk beide maar goed aan zodat jullie heerlijk van elkaar kunnen gaan genieten.
Ja!!! Nu weten we zijn naam Wat een mooie stoere naam! Was al wezen zoeken op je hyve's en op je site,maar kon er maar niet achter komen Rust lekker uit meis,het forum loopt niet weg...
caruli wat een leuke naam hihihi,zo heet mijn 2de zoon ook. hij is op 7 okt 2002 geboren. ik hoop dat je snel opknapt,en dat mitchell gauw gaat groeien. geniet er lekker van.
Gefeliciteerd meid! Nu lekker genieten en wat heb je weer een goedbezocht topic Vind het helemaal top voor jullie, heel veel geluk samen!
Wat mooi dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk begint jullie kleine ventje snel aan en inhaalslag. En mama.. lekker uitrusten nu! Mitchell is een klein wondertje en ik vind het een hele mooie naam! Liefs Flam
Hey meis, fijn te lezen dat jij en Mitchell lekker thuis zijn! Doe het lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen! Mooi geboortekaartje trouwens!!!
wow jullie zijn al heerlijk thuis! en wat een mooie naam Mitchell...en ja hoor ik zei 7dec en je bent bevallen op 7 dec wow leuk om te horen haha! geniet maar heerlijk van je kraamtijd en laat je vooral lekker verwennen!
Meis wat fijn dat je weer lekker thuis bent. De naam wist ik al en zoals ik al eerder zei, ik vind hem echt egweldig bij Casey en Tygo* passen. Rust lekker uit meis en we kletsen gauw weer.
Hoi Caruli, Jammer dat het nog niet super gaat met jullie, maar jullie zijn gelukkig wel thuis nu. Ik wens je alle geluk en gezondheid met je wondertje Mitchell...
hoi wat een mooie naam. gelukkig dat jullie nu lekker thuis zijn. nogmaals geniet er lekker van jennefer
fijn dat jullie weer thuis zijn. hopelijk knap je snel op en de kleine zal vast wel snel weer omhoog gaan in zijn gewicht. hield je site ook al in de gaten om te kijken of daar al wat moois te bewonderen was . mooie naam hebben jullie hem gegeven. groetjes
Wat een mooie naam zeg, hoop dat hij gauw goed ga groeien. En dat je zelf maar gauw weer op krachten kom.
Aaaahh de naam is bekend! Past heel mooi bij Casey en Tygo. Dus, nogmaals van harte met de geboorte van MITCHELL! Caruli ik hoop dat je snel opknapt! Geniet van deze bijzondere periode!