Lieve Caruli, Wat een prachtige naam voor jullie zoon. Ik hoop dat jij snel opknapt en echt vollop kan genieten van jullie wel verdiende wonder! Liefs Rach
hoi meiden super bedankt voor de leuke reacties hier gaat het nog niet al te best we hebben 5 dagen extra kraamhulp gehad ze was vandaag voor het laatst. met mitchell al 2 keer naar het zh geweest nu morgen weer terug naar de kinderarts hij was 30 gram aangekomen gelukkig maar heeft nu wel medicijnen voor het poepen en paracetamol voor de pijn vannacht weer van 01:00 tot 07:30u gehuild van de pijn..... ben benieuwd morgen wat de arts gaat zeggen. met mij gaat het redelijk, nog wel veel last van mijn buik heb een flinke bloeduitstorting op mijn baarmoeder zitten die zeer doet. ze zijn blijkbaar wild te werk gegaan.. maar goed manlief heeft nog 1 week vakantie dus kan nog even bijkomen van alles voordat ik het alleen moet gaat doen. foto's van mitchell staan op onze babysite komen er nog meer aan hoor ben benieuwd wat jullie ervan vinden de mooiste foto's staan nog op de camera die volgen van de week nog
Wat naar allemaal zeg! Is er iets wat ik voor jullie kan doen? Wat heeft Mitchell precies gehad dat je al 2x met hem naar het ziekenhuis moest? Zou je mij de link willen mailen van de website? Liefs en een hele dikke knuf voor jullie allemaal.
mooi mannetje hoor! Wel naar dat het allemaal zo moet gaan... @senninha die link van de babysite staat bij haar banner: 3ewonder.babysite.nl
Mooie foto's, Caruli, jammer dat het nog niet zo goed gaat met Mitchell en jou. Wat heeft hij precies? Hopelijk voelen jullie je beiden snel beter!
wat een mooi mannetje zeg,en wat balen dat je nog niet volop kan genieten, dikke knufffffffffffffffffffff
hoi, wat een mooie mannetje echt een schatje. weet niet waarom je naar het zh met hem moet, maar hoop dat alles snel beter gaat met hem en met jou ook trouwens. geniet maar lekker van jullie wondertje wel zielig die medicijnen. jennefer