ooooooo meiden, JAAAAA hoor ik heb een supererlichte streep!!!!!! zondag is mijn nod dus dan zou de streep vrijdag donkerder moeten zijn toch??? liefs lin
ja ik ga een foto maken hij is echt superlicht dus ik hoop dat ie overkomt gelukkig ziet mijn vriend de streep ook. Zo ik zit op zo'n gigantische dikke wolk. Vorig jaar semptember is mijn spiraal eruit gehaald pffff eindelijk...
gefeliciteerd!!! En ja als het goed is is vrijdag de test iets duidelijker..maarre..mocht hij nog hetzelfde zijn....niet druk maken hoor! kan heel goed! x
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar je ziet de streep er echt niet op en in het echt echt wel! hihihi ben zo blij!!!!
@tihany wanneer ga je testen je mag vandaag zie ik...... @cyntje78 jij ben ook al ff bezig he ik heb je verhalen gelezen ik hoop voor je dat het dit keer raak is meid. En dat hoop ik natuurlijk voor iedereen.. liefs lin
He jammer, geen foto... maar alvast voorzichtig gefeliciteerd! @hier... tja... ik heb constand een drukkend/tintelend gevoel in/bij mijn bm. Ik voel het iig constand... heel vreemd. Eigenlijk net als de vorige ronde Maar ik moet nog een week wachten dus besteed er zo min mogenlijk aandacht aan. Groetjes Cyntje78
ik probeer te wachten tot het weekend, al is dat niet makkelijk met een vent in huis die achter m'n veren zit om te testen