ik wil de pret niet bederven of zo, maar je hebt wel erg vroeg positief getest je moet volgens je banner nog 4 dagen wachten tot je nod?? ik wil je beslist niet van je roze wolk halen maar besef je wel dat er bij zo een hele vroege test er nog van alles mis kan gaan? snap heel goed dat je graag zwanger wilt zijn maar ik zou toch even afwachten tot je nod veel succes trouwens en ik bedoel het alleen maar goed hoor!
Bedankt voor jullie waarschuwingen maar ik ben mij erg heel erg van bewust dat het nog mis kan gaan. Ik heb al 2x een zwangerschap met sucses doorstaan waarvan bij mijn jongste zoon ik pas 2 weken na mijn nod positief teste, zolang ik nu een posi test heb ben ik nog steed zwanger en ja ik wil inderdaad heel graag zwanger zijn want ik ben al ong. 11 mnd bezig dit is mijn 1e posi test en we wachten het gewoon af maar voor nu ben ik ontzetten blij en blijf gewoon op mijn wolk drijven hihihi (Ik weet dat het ook een teleurstelling zal zijn mocht het afgebroken worden maar teleurstellingen... ook dat is me niet vreemd). liefs lin
proficiat!!!! wat geweldig nieuws vrijdag zou de streep idd donkerder moeten zijn geniet er lekker van gr xx nance
Dankjewel voor jullie felicitaties meiden, het is zo dat die berekening van hier niet klopt. Ik heb mijn eisprong zo 4 á 5 dagen eerder gehad als dat hier berekent was dus ik zal nu ongeveer 4 weken zijn maar desondanks is het nog toch een hele vroege positest.. heb dit ook nog nooit gehad!!! liefs lin
Nou ik zie dat ik het eigenlijk verkeerd zeg, de berekening klopt waarschijnlijk wel volgens het boekje, alleen mijn lijf heeft zich daar niet aangehouden.. hihihi liefs lin
Hallo alvast gefeliciteerd, ik ga zondag testen ben al overtijd en er is nog steeds niks, dus ik ben ook nieuwsgierig. \Ik hoop dat hij ook positief aangeeft dan kan ik met je mee genieten!!!! Liefs cindy
@cindy1979 misschien helpt het als ik zeg dat ik van mijn jongste zoon ook pas 2 weken later positief testte. Ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen al een positest in handen heb en zeker met me mee komt genieten.. liefs linda