Eisprong...voel je die elke maand....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlijn, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Hallo meiden,

Mijn vraag is even of iemand dit herkent. Ben sinds 22/8 gestopt met de pil, toen onttrekkingsbloeding gehad, daarna ben ik na 32 dagen 'echt' ongesteld geworden.

Nu zou je dus zeggen dat je een cylcus hebt van ongeveer 30 dagen, maar goed kan ook zo zijn dat het langer is, of korter.

Vorige maand had ik heel erg veel last van mijn eisprong. Erg veel krampen en die hielden ook echt 4 dagen aan. Volgende de berekeningen zou ik deze week mijn eisprong hebben gehad of vandaag. Maar heb helemaal nergens last van...:(.

Kan dat????

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    je bent pas gestopt met de pil dus kan zijn dat je nog aan t ontpillen bent ik voel t wel erg iedere maand ben er vorige week echt ziek van geweest dat ik dacht dat ik wat mankeerde en als de eisprong weer is geweest zwakt de pijn af en na 2 dagen heb ik nergens geen last meer van maar ik ben in januari al gestopt je lichaam moet nog 'op gang' komen dus kan nu nog verschillen denk ik

3. ik voelde mijn eisprong nooit en had nooit ergens last van
    maar nu ben gestopt sinds 3 okt en zou dus dinsdag mijn eisprong moeten hebben maar heb sinds vandaag al lage rugpijn weet niet of het er mee te maken heeft.

maar je hoeft je sprong dus niet altijd te voelen

4. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Ja dat kan het misschien ook nog wel zijn. Verder heb ik nergens last van, nou ja.....de laatste tijd met eten veel last van maagzuur:(. Wel al een zwangerschapstest gedaan, maar was negatief. Maar goed dan zegt niet altijd alles.

Heb verder niet echt lang de pil geslikt hoor, en het was een hele lichte pil. Dus denk niet echt dat ik moet ontpillen, maar kan natuurlijk wel he;).

Mocht het zo zijn dat ik mijn eisprong niet heb gevoeld... we hebben om de dag geklust, kan het dan wel raak zijn??

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb het ook niet altijd gevoeld wel waneer ik zwanger wil worden haha
    Ik slik al eeuwen geen pil mer dus hoef niet te ontpillen maar tot begin september had ik nergens last van en sinds we dus voor een dere kindje gaan wel , had buikpijn rechts onder boven mijn lies , misselijk moe .
    en toevallig ook op de dagwen dat ik mn ei had en dit ook echt had omdat ik vruchtbaar slijm had ontdekt .
    misschien versterkt je lichaam bewust deze symptomen waneer je er bewust mee bezig bent ?

6. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Ja dat zou ook wel eens kunnen ja...;)

Ben sinds vanmorgen wel erg misselijk inderdaad, en sinds gisteravond toch last van steken, dus denk toch dat ik nu mijn eisprong heb., of dat die eraan komt.

Maar als je om de dag heb geklust.....is dat dat wel genoeg??

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Als je om de dag klust, zou je in principe je ei niet kunnen missen.
    Ik voel elke maand mijn eisprong sinds ik gestopt ben met de pil maar dat hoeft niet voor elke vrouw te gelden.
    Nadeel van het voelen vind ik is dat het klussen dan niet geheel pijnloos is maar ja je moet er wat voor over hebben he..:D

8. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Nou dan moeten we wat betreft het klussen....wel goed zitten:D

Verder had ik vorige maand wel veel last van mijn eisprong, en inderdaad het klussen is dan niet bepaald pijnloos, tegenovergesteld juist;)

Maar ja, je moet er wat voor hebben:D

Iedereen bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina