Bedankt voor de lieve reacties.. Vanochtend helaas rode stolsels en lichtere test... Ben zo verdrietig!
Oh nee Dat is echt k*t. Ik wou je net feliciteren maar toen zag ik je laatste bericht... Ik wens je heel veel sterkte toe, ik weet hoe verdrietig dit is. Dikke knuffel!
Ik heb net weer getest en die is weer donkerder Ben nog niet gerust op de stolsels maar er is nog hoop! Bedankt lieve meiden!
Dubbel zeg! Ik hoop echt voor je dat je zwangerschap nog intact is! Je HCG schommelt heel erg in het begin, was je test echt veel lichter geworden? Want normaal zie je dat niet zo gauw, eerder dat hij even niet echt donkerder word. Het enige wat ik me ook kan bedenken is dat je HCG nog zou schommelen omdat je niet schoon bent van binnen. Maar je was ook nog heel pril zwanger, dus weet niet of dat ook op kan gaan dan. Hoe dan ook, bloedverlies hoeft ook zeker niet altijd wat te zeggen, het kan twee kanten op. Ik hoop voor jou de goede!
Jeetje wat een rollercoaster zit jij op :-/ vreselijk al die onzekerheid... Hoop uiteraard dat het goed blijft gaan bij jou! *Duim*
ooowww jillster! Was zo blij voor je tot ik je laatste berichtje zag hoop zoooo zo zooo dat er nog een kindje in je buik groeit! Hoop dat ik je gauw kan feliciteren!
Dankjewel dames! Lief! Ik hou jullie op de hoogte... En Tacita, jij zat toen in nod topic met mij toen je zwanger was en zie nu dat dat mis is gegaan.. Wat verdrietig! En weer opnieuw zwanger dus even dubbel berichtje maar toch gefeliciteeeerd!! Plak,plak,plak baby!
Dank je! Ja klopt was al een paar keer op zoek geweest naar berichtjes van jou, je was een van de weinige die me bij bleef uit de NOD topics Ja het was erg verdrietig en heeft wekenlang geduurd voor het voorbij was. Ook deze zwangerschap is dus heel dubbel, hoe blij we er ook mee zijn. Toch onverwachts en onzeker na wat we vorige maand hebben meegemaakt. Dus ga voor ons beiden duimen: dat we maar superlijm gebruikt mogen hebben!
Ja gaan we zeker doen! En top van je test, goede vooruitzichten dan! Misschien zie ik je dan nog wel in de 15 t/m 30 november groep (of zou je daar net buiten vallen)?