Ik hoor het zo vaak,, weet wel dat het met je eisprong te maken, maar wat houdt die ovulatie test in, en ik heb vorige maand een miskraam gehad maar ben nog niet ongi geworden ook niet onregelmatig, kan ik dan ook zon test halen
Ovulatietesten doe je elke dag, en niet 1 hoor. Zo kan je zien welke dag je ei komt. Stel je begint op dag 9 na je menstruatie dan ga je door tot je positief test, en dan springt meestal je ei na 24 a 48 uur.
Misschien moet je cyclus weer even op gang komen na de miskraam, het is pas een maand geleden. Zou nog even wachten tot je een bloeding krijgt (is sowieso beter dan meteen weer zwanger raken). Opzich kan je er daarna dan mee beginnen. Het zijn testen voor elke dag om te weten wanneer je "moet vrijen" om evt zwanger te raken, heel romantisch allemaal maar dat terzijde
ik ben vandaag dus eindelijk ongesteld geworden. best wel hevig nu afwachten wanneer het is gestopt, moet k daarna zn testje doen?
Ha Tiger. Als je net ongesteld bent geworden mag je dat als dag 1 van je nieuwe cyclus zien. Als je een normale lengte cyclus hebt zou ik beginnen met de ovulatietestjes rond dag 11 of 12. Die van de action zijn niet zo duur dus dan kun je daarmee mooi kijken wanneer je ongeveer ovuleert..