Mijn mannetje wordt groot! Vandaag toch zijn eerste tandje ontdekt! We dachten dat het gedrag van de afgelopen dagen/weken toch van een sprongetje was aangezien er nog geen tand te zien was, nu het weer rustig is....maar vandaag voelde mij zus hem ineens zitten! Mama weer trots! Weer...hmmm...gewoon zeg maar nog trotser dan ze al was hahahaha!
gefeliciteerd! Hier ook sinds een week een tandje! Elena heeft me er al flink mee te grazen genomen, terwijl er nog maar een klein randje te zien is. Zoooo, wat kunnen ze hard bijten, ik zou zeggen; pas op voor je vingers!
Hmmmm geef nog bv, dus ik zou eerder zeggen pas op voor mijn tepels....auw! Hopelijk gaat ie niet ineens zomaar bijten...hahahaha
Auch, tja.. Nou Elena begon spontaan op mijn vinger te bijten, dat deed ze eerder nooit! Hahahaha Succes!
Nu kan Jesper Jasmijn terugbijten :-# Dat was niet de afspraak Hahaha. Wij zijn ook trots op je kleine mannetje van je!
Wij blijven nog wachten. Denken elke keer weer dat ie moet komen, maar nog steeds niks. Hij houdt ons nu ook al weer ruim een week bezig.