jaaaaaaaaa ik ben zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door syboena, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Only me

Only me Niet meer actief

Haha, ja dat kan ook. Maar dat is wel begrijpelijk in jouw situatie. Als het vaker mis is gegaan wil je des te sneller de bevestiging dat het nu wel goed gaat lijkt me.
    Ik moet tot 20 januari wachten tot de 1ste echo. Ben dan precies 10 weken ver.

2. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook eerder een echo gehad, maar dan zag ze weinig en geen hartslag en dan moest ik weer terugkomen en zo ben ik vier keer teruggeweest totdat we tot de conclusie moesten komen dat het vruchtje helemaal geen hartslag meer zou krijgen.
    Nu wil ik liever wat later en een geweldige hartslag dan weer die onzekerheid.

3. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, dat kan ik me voorstellen Line77. Om de hoeveel tijd moest je terugkomen voor een echo dan? Want het hartje is hoorbaar kloppend vanaf eind week 5 tot week 6 toch?

4. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik ben niet zo goed met data, even in de agenda spieken:
    eerste keer 23 oktober daarna 3 november. Toen was ik 6w 3d en toen maake de echografiste zich al zorgen, toen op 6 november en toen weer op 10 november voor de zekerheid. 17 november bij 8w en 3d kon ik me melden voor een curretage.
    Allemaal erg snel gegaan, gelukkig ook snel weer zwanger.

5. Only me

Only me Niet meer actief

Jeetje mina, wat moet dat een hoop onzekerheid hebben gegeven zeg! Iedere keer die hoop ook tussendoor dat het misschien gewoon wat langer duurt. En dan krijg je alsnog de klap dat het niet goed is. Bah!
    Ik hoop echt voor je dat het dit keer goedkomt meis! Ik zal voor je duimen!

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik hoop het ook, maar wij gaan in ieder gedrieeen op een roze wolk 2009 in. Als deze babietjes alledrie (of misschien zijn het er meer ;)) blijven zitten zijn we in augustis/september gelukkige moeders.
    Is het jou eerste kindje?

7. Only me

Only me Niet meer actief

Hoe bedoel je 3 kindjes? Is het kunstmatig gedaan?
    Ja, dit is onze eerste keer, dus ik ben heel benieuwd. Het was gelukkig bij ons in 1x raak, een voorrecht wat niet veel mensen hebben jammer genoeg :(
    Ik hoop bij jou dat alles goed gaat!

8. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Nee, ik bedoel jou kindje, syboena's kindje en mijn kindje. Nee lieve help, een drieling dat zou wat veel van het goede zijn. Dit wordt, als alles goed gaat ons derde kindje, ik heb twee dochters.

9. hiske

hiske Lid

22 dec 2008
    27
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd, geniet er van!

10. Only me

Only me Niet meer actief

Haha, ja een drieling.. pff zou er ook niet aan moeten denken :) Ja, ik hoop ook dat wij er alle 3 van kunnen genieten! Ik ben op 19 augustus 2009 uitgerekend en jij eigenlijk Line77? Wat fijn dat je al 2 wolkjes thuis hebt lopen, dan weet je iig wat je kan verwachten! Voor mij is het nu nog zo nieuw. Mijn lichaam gaat met me op de loop en dat is zooo apart haha.

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    als het goed is is Line77 op 19 sept uitgerekend ze is net zo ver heen als mij en als ik het goed is ben ik 19 sept uitgerekent

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hihihihihi heb net ff gekeken en die van mij klopt niet eens ben 1 dag langer zwanger hihihihihi
    maar laat hem lekker zo staan

13. Only me

Only me Niet meer actief

Kijk aan! Nog lekker pril dus! Dan hebben jullie vroeg kunnen testen zeg! Ik wist het pas bij ongeveer 4 weken en 5 dagen geloof ik :)

Meiden ik ga op huis aan, tot spreeks!

14. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    gefeliciteerd!

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja idd ik had gister al posi test in me handen
    maar zo licht dat ik er niks op uit heb gedaan
    ja was wel onzeker en zo maar had nog neit echt het idee van jaaaaa ik ben zwanger en nu wel
    maar achteraf had ik eht wel kunnen weten loop al best lang weer met micrane en als ik zwanger ben heb ik daar elke dag 24 uur per dag last van dus ja maar dat is achteraf

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd!

Dit topic is alleen bedoeld om felicitaties in ontvangst te nemen. Als je wilt kletsen met andere zwangeren, dan kun je kijken bij het onderdeel bevallingslijsten of clubs bij zwangerschap.

18. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ach soms ontstaat er zomaar een gesprekje...ik zal op zoek gaan naar bevallingslijsten en clubs

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina