jaaaaaaaah we zijn zwanger hebben vandaag positief getest dag voor nod,... zo misselijk en moe en borsten zo pijn,... zo lief voor mijn man en kids,.. hahahaha allemaal dingen waarvan ik dacht het kan wel eens raak zijn,.. de meeste zekerheid gaven mijn borsten en buik,.. heb nooit ongesteldsheidsklachten,.. uur van te voren even last van me buik en dan hup ongie,.. en ik heb erg veel afscheiding roze wit geel achtig,... heel vies maar ja met inleg kruisje komt het goed,.. normaal heb ik dat niet ,.. ik ben dus morgen 4 weken zwanger,... grappig ik blijf maar naar die test kijken,.. en ik kan het maar niet geloven na zoveel ellende ineens zo snel zwanger,,..! iedereen succes met testen,.. maar voor mij is de maand dec helemaal rond,... ! eindelijk,...! nu nog hopen dat alles helemaal goed blijft gaan,... deze keer,,... aub,..!
dank je wel voor alle lieve felecitatie's ik ben helemaal in de wolken en zo vrolijk de hele dag,... helemaal top,.., gr jacq
Gefeliciteerd! Ik was de NOD lijst van december aan het bekijken en je hebt helemaal niet gemeld dat je zwanger bent! Gauw doen hoor, krijg je nog een heeeleboel extra felicitaties!