Iedereen zal dit herkennen.. hoeveel je kunt genieten van je kind(eren). Vandaag was er natuurlijk helemaal perfect voor. Lekker buiten, lekker bloot, lekker vrij... een kind kan echt kind zijn. Wij zijn vandaag zoals velen lekker naar een badje gegaan en de kinderen hebben daar heerlijk in het water en in het speeltuintje gespeeld. Gevoetbald met papa, door het water gerend met mama (lekker nat spetteren want mama had gewoon kleren aan!), ijsje eten (genieten met een grote G). Vanmiddag had zoon (bijna 4) zijn eerste partijtje en dochter (2) heeft een lekkere tuk gedaan in haar koele kamer. In de tuin lekker geravot in het badje, zandbak en op het nieuwe speeltoestel. BBQ-en (patatjes!) en lekker afsluiten met een lekker bad en een mooi verhaal. En toen de verhalen waren gelezen en het weltrustenkus ritueel helemaal gedaan kreeg ik - trotse mama van een bijna kleuter - deze vraag... Mama, waarom zijn de dagen zo kort? Geweldig! Ik heb hem verteld dat ik dat een hele mooie vraag vind en dat ik denk dat dat komt omdat we het zo leuk hebben en dat dan snel de volgende superdag kan beginnen! Tevreden is hij gaan slapen. We doen iets goed....
Super als je kindje zulke dingen zegt. Dan kun je ervan uitgaan dat jullie het inderdaad goed doen.....
Heerlijk! Zo heb ik ook twee dagen gehad. Finn heerlijk vrijheid in het zwembad en op het strand, lekker weertje, lekker eten, gezelligheid en leuke spelletjes (schelpen zoeken e.d.) Geweldig!!!
Geweldig...! Hier vanmorgen ook zo'n mooi moment aan de ontbijttafel. Sil keek naar papa, legde zijn vork neer, hand op papa's arm, en zei heel stellig: "Papa, jij bent de leukste papa van de hele wereld!" Ik zag de tranen glinsteren bij mijn man - heerlijk!
Heerlijk he, kan er ook zo van genieten als hij de grootste pret heeft en dubbel ligt. Zo'n heerlijk lachje. Kan er de hele dag wel naar luisteren!
Dat zijn de dingen die het leven mooi maken en die echt belangrijk zijn. Hier nog niet zulke vragen maar als ik haar voor ik ga slapen nog eens in stop ben ik elke avond weer verliefd.
Ik geniet helemaal met je mee. De dagen zijn hier momenteel ook heerlijk. Na een lange periode vol probleemgedrag bij mijn oudste gaat het nu even onwijs goed en daar geniet ik met volle teugen van. Zeker als ik zijn grijns van oor tot oor in het zwembad zie als ie van de glijbaan af duikt, dan denk, ja, ik doe toch wel iets goed! Hij zal niet vragen waarom de dagen zo kort zijn, maar het is op en top genieten momenteel. En daar werkt het weer zeker aan mee!
Wéér zo'n heerlijke dag! en tegen papa die moest werken: Papa, ik vond het zo jammer dat je vandaag niet mee kon! LIEF!
Ook hier zo'n geweldige week gehad Ik heb zo genoten van mijn oudste toen hij zo vrij met me in de golven speelde en zo makkelijk contact maakt met andere kinderen. Zo trots dat hij zo lekker naast me kan fietsen en hij gaat nu beginnen aan een penvriendschap (via zp opgespoord) en daar is hij zo vol van, hij vind het zo spannend. Top! Ook de jongste heeft het zo heerlijk naar zijn zin als we een dag op het strand zijn of ergens anders heen gaan. Vanmorgen hebben we geoefend met zijn fiets met zijwieltjes en hij is dan zo heerlijk trots als hij merkt dat het verbetert. Ook heel fijn om te zien dat hij zo dol is op muziek en varen!! Ik geloof (nee hoor, ik weet zeker) dat ik verliefd ben op mijn eigen kinders
Wat goed dat je zo bewust geniet. Helaas weten wij als geen ander dat al deze "gewone" dingen niet vanzelfsprekendvzijn maar destemeer zullen we bewust zijn als ze weer op ons pad komen
Ah ... heerlijk!!! En ik herken het ook zo! Ik heb een heel fijne week alleen met mijn grote zoon gehad. Ben 1x alleen met hem naar het strand geweest en 1x met opa en oma. Komt dan ineens op me afgerend, slaat zijn armen rond mijn nek en zegt: "Mam, ik ben zó gelukkig!" Whaa, kan je me opvegen! En hij zegt ook: "Mama, jij bent lief" of "Ik ben zo blij". Heel fijn om te horen en wat je zegt: we doen het vast goed!
Heerlijk die verhalen!! Mijn oudste vraagt steeds of we gaan trouwen omdat ik een rok aan heb en hij verliefd op me is ( want rok=prinses=verliefd= trouwen) En dan draaien/ dansen we een rondje en zijn we getrouwd Heerlijk! Ze genieten zo van het mooie weer samen! Sidmick: knuffel!