Gefeliciterd! Fijn dat je zo'n duidelijke test hebt. Dat is veel beter dan al dat getuur De kans dat het goed gaat is echt vele malen groter dan dat het misgaat Ik hoop dat je een fijne zwangerschap krijgt.
Super nieuws! Hier ook pcos en in ronde 7 en twee miskramen verder toch uit mezelf weer zwanger geworden!! Ga er van genieten meid!
Van harte gefeliciteerd!! Wens je een fijne zwangerschap toe!! Hier ook pcos en zwanger geraakt met iui. Super fijn dat de clomid bij jou zo goed werkte! Geniet ervan!
Dankje Kolibri... daar was ik ook heel blij mee... Morgen bog ff kijken of de cb digital al 2-3 weken laat zien..en als dat zo is... ga ik ff stoppen met testen...nou ja... dat is iig mijn voornemen! flowertje dankjewel! Wat goed zeg..... gefeliciteerd ook! Ik ha zeker proberen te genieten, maar vind het wel heel spannend.... pas over een half jaar ben ik geruster denk ik..hihi! Dankjewel Marisje... ik had wel de hoop dat t zo goed zou aanslaan, maar het is wel boven verwachting zeg.wauw... nog steeds zo onwerkelijk...